سرفه، آبریزش بینی و خستگی از شایع ترین علائم در افراد واکسینه شده است


در مطالعه فوق گروهی از متخصصان در نروژ با ۱۱۱ نفر از ۱۱۷ مهمان حاضر در یک مهمانی در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ و زمان شیوع سویه اُمیکرون مصاحبه کردند. در بین این افراد ۶۶ مورد قطعی ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۵ مورد احتمال ابتلا به ویروس شناسایی شد. همچنین از ۱۱۱ شرکت کننده، ۸۹ درصد دو دُز واکسن mRNA دریافت کرده و به تزریق دُز یادآور اقدام نکرده بودند.

بر اساس یافته‌های منتشر شده، هشت علامت کلیدی در گروهی از این مهمانان که به طور کامل (تزریق دو دز) واکسینه شده بودند، وجود داشت. این علائم شامل سرفه، آبریزش بینی، احساس خستگی، گلودرد، سردرد، درد عضلانی، تب و عطسه بود.

این مطالعه همچنین نشان داد که سرفه، آبریزش بینی و خستگی از شایع ترین علائم در افراد واکسینه شده است در حالیکه عطسه و تب کمترین شیوع را داشتند.

همچنین کارشناسان بهداشت عمومی حالت تهوع را به لیست علائم بیماری در افراد واکسینه شده که به سویه اُمیکرون مبتلا شده اند اضافه می کنند.

اگرچه واکسن بدن را در برابر خطرات جدی ویروس مصون می سازد اما حتی اگر دُز یادآور تزریق شده باشد هنوز امکان ابتلا به کووید وجود دارد. ماهیت خفیف علائم، تشخیص ویروس از سرماخوردگی را سخت می کند.
دو علامت هشدار اولیه که ممکن است نشانه اُمیکرون باشد

کارشناسان همچنین معتقدند دو علامت مشخص وجود دارد که می تواند نشانه مثبت بودن تست کروناویروس باشد: ۱) خستگی ۲) سرگیجه/غش.

بیش از یک احساس خستگی ساده، خستگی می تواند با ایجاد درد یا ضعف عضلات، سردرد و حتی تاری دید و از دست دادن اشتها به درد بدن تبدیل شود.

بر اساس نظرسنجی سایت تخصصی "Web MD" که از کاربران پرسیده بود در فاصله زمانی ۲۳ دسامبر تا چهار ژانویه چند بار دچار احساس خستگی شده اند، در واقع ۴۰ درصد از زنان در مقایسه با یک سوم مردان اعلام کردند که با خستگی ناشی از کووید دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش ایسنا، سرگیجه/غش نیز دومین علامتی است که نشان می دهد ممکن است به سویه اُمیکرون آلوده شده باشید. پس از اینکه پزشکان آلمانی مشاهده کردند که کووید باعث بروز غش‌های مکرر در یک بیمار ۳۵ ساله بستری در بیمارستان شده است، نتایج یک گزارش جدید نشان داد که بین غش کردن و سویه اُمیکرون ارتباط وجود دارد.


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 14:14 ] [ محتوا گذار ]

آموزش ست کردن لباس با کفش + عکس


زمانی که می‌خواهید سرکار، بازار یا مهمانی بروید، اولین موضوعی که به احتمال زیاد ذهن شما را مشغول می‌کند، ست کردن لباس‌ با کفش است. افرادی که به تناسب استایل و کفش خود دقت زیادی می‌کنند، افراد منظمی به نظر می‌رسند و اطرافیان راحت‌تر حرف‌های آنان را می‌پذیرند. البته گاهی ست کردن کفش با لباس‌‌ها کار سخت بنظر می‌رسد و ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم تا این کار را برای شما آسان کنیم و نکات مهمی را که شما می‌توانید در ست کردن کفش با لباس‌هایتان در نظر بگیرید، برای شما بیان کنیم.پس با این مقاله از کتپوش همراه باشید.

هماهنگی جنس کمربند و کفش

ست کردن لباس با کفش در افرادی که نکته سنج و دقیق هستند به این صورته که تلاش می‌کنند تا جنس کفش و کمربند آن‌ها شبیه هم باشد. کمربند یکی از اجزایی است که به راحتی دیده می‌شود و در صورتی که با کفش تناسب نداشته باشد، ممکن است ظاهر شما را نامرتب نشان دهد. برای مثال کفش‌های اسپرت با کمربندهای چرم و ساده همخوانی ندارد. شما باید تا جایی که می‌توانید از جنس و طراحی یکسان بین کفش و کمربند بهره ببرید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگامی که از کفش‌های نوک تیز و چرم استفاده می‌کنید، کمربند آن را هم از جنس چرم انتخاب کنید. اگر به کفش‌های نبوک علاقه مندید، نیز می‌توانید کفش‌های جیر و نبوک را بخرید. هنگامی که ترجیج می‌دهید با کفش‌های پیاده روی و اسپرت قدم بزنید کمربندهای برزنتی برای شما بسیار مناسب هستند چون استایل شیک و زیبایی برای شما ایجاد می‌کنند.

تناسب کفش و ساعت

هنگامی که لباس‌های مارک و رنگ‌های شاد می‌پوشید، می‌توانید از ساعت‌هایی که بند رنگی دارند، استفاده کنید. علاوه بر این کفش‌های سفید و اسپرت چون خنثی هستند، ظاهر شما را زیباتر می‌کنند. اما اگر به مراسم عروسی یا جلسه‌ای مهم می‌روید، کفش‌های بروژ و قهوه‌ای را بپوشید. بند ساعت خود را نیز قهوه‌ای یا کرم انتخاب کنید. زمانی که تمایل دارید شیک‌تر بنظر برسید، کفش‌های براق و ورنی را بپوشید و آن را با ساعت مارک کاسیو یا بند چرم ست کنید.

ست کردن سگک کمربند و کفش

امروزه تنوع سگک‌های کمربند زیادتر از گذشته است و آن‌ها در اشکال مختلف بیضی، مستطیل و دایره در بازار وجود دارند. همچنین سازندگان سعی می‌کنند تا حد امکان نقش‌های برجسته نقره‌ای، قهوه‌ای، زرد و مشکی را در سگک‌ها به کار ببرند. شما می‌توانید یک کت یا پیرهن کرم رنگ بپوشید و از کمربندی استفاده کنید که سگک قهوه‌ای و نقره‌ای رنگ دارد. همچنین اگر به رنگ‌های طوسی و مشکی علاقه مندید نیز می‌توانید کمربند با سگک مشکی و نگین‌های سفید را انتخاب کنید. هنگامی که کفش شما نیز سگک دارد می‌توانید اندازه و مدل سگک کفش را با کمربند مطابقت دهید.

کفش مردانه و کراوات

کروات‌ها طرح‌ها و رنگ‌های جذابی دارند و به همین دلیل به راحتی با کفش هماهنگ می‌شوند. هنگامی که می‌خواهید به یک جلسه مهم یا مراسم عروسی بروید، می‌توانید یک کراوات چهارخانه سفید و سرمه‌ای بپوشید و از کفش‌های ورنی‌ سرمه رنگ استفاده کنید. همچنین اگر به کفش‌های کلاسیک بروژ علاقه دارید نیز می‌توانید از یک کراوات خردلی رنگ و کت کرم بهره ببرید. بعضی کراوات‌ها و پاپیون‌ها طرح دار و بعضی ساده هستند. همچنین آن‌ها طرح‌های فانتزی زیادی دارند که می‌توانید آن‌ها را کفش‌های کالج رنگی هم ست کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دستمال جیب‌ها را نیز با رنگ کراوات هماهنگ کنید یا از رنگ‌های متضاد بهره ببرید.

هماهنگی شال و کفش، خلق یک استایل جذاب

خانم‌هایی که می‌توانند شال و کفش خود را به خوبی با هم ست کنند استایل جذاب و زیبایی خواهند داشت. برای مثال شال بنفش کم رنگ که رنگ سال ۲۰۲۲ است با یک کفش کالج ارغوانی می‌تواند شما را یک خانم با سلیقه نشان دهد. اگر به رنگ صورتی علاقه مند هستید، بهتر است یک روسری حریر صورتی رنگ انتخاب کنید و آن را با صندل سفید بپوشید. بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند شال سفید بپوشند اما چون نمی‌‌دانند چطور باید آن را با لباس و کفش خود ست کنند از این کار صرف نظر می‌کنند‌. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک مانتوی سبز و شال سفید را با کفش‌های اسپرت سبز کم رنگ هماهنگ کنید. به طور کلی شما می‌توانید رنگ شال و کفش خود را از یک خانواده رنگی و با تناژهای متفاوت انتخاب کنید. با این کار انتخاب شما راحت‌تر می‌شود.

تناسب کفش زنانه و اکسسوری

خانم‌ها در این مورد شانس بیش‌تری دارند و راحت‌تر می‌توانند لوازم خود را با کفش خود ست کنند. برای مثال اکسسوری‌های مختلفی مانند عینک، کلاه، دستبند، انگشتر و گردنبندهای فانتزی وجود دارد که شما می‌توانید از رنگ‌های هم خانواده یا متضاد در کفش استفاده کنید. علاوه بر بدلیجات شما می‌توانید از انگشتر عقیق یا فیروزه بهره ببرید و همراه آن یک کفش قرمز یا آبی بپوشید.

کفش اسپرت سرمه‌ای نیز با یک گردنبند طرح سنگ طبیعی که سرمه‌ای باشد جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. برخی افراد به رنگ سفید علاقه مندند و به خصوص در هنگام بهار و تابستان ترجیح می‌دهند صندل‌های لژدار و سفید رنگ بپوشند. در چنین شرایطی یک عینک دودی با فریم سفید و نگین دار می‌تواند استایل شما را کامل کند.

ست کردن کفش و کیف، یک تیپ شیک و زیبا

۱. جنس کیف و کفش

امروزه ست کردن کفش‌ها و کیف‌های براق بسیار رایج شده است. شما می‌توانید کفش‌های چرم خود را با کیف‌های چرم یا ورنی ست کنید. همچنین اگر به تازگی یک کفش جیر خریداری کردید می‌توانید یک کیف یا کوله جیر روی دوش خود بیندازید. در فصل تابستان یا مناطقی که گرم است کیف و کفش پارچه‌ای انتخاب مناسبی محسوب می‌شود‌.

۲. استفاده از رنگ‌های متفاوت در کیف و کفش

شاید در ابتدا این کار ایده‌ی خوبی بنظر نرسد اما کافیست یک بار بیخیال رنگ‌های هم خانواده شوید تا معجزه آن را ببینید. برای مثال اگر یک کیف مینیاتوری سبز رنگ دارید، یک کفش کالج ارغوانی رنگ بپوشید. یا اگر می‌خواهید پیاده روی کنید یک کیف نارنجی و یک کفش اسپرت آبی کاربنی استایل شما را بسیار جذاب می‌کند. اگر به رنگ‌های تند علاقه مند نیستید، نیز می‌توانید رنگ طوسی و زرد را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید.

۳. پیدا کردن یک رنگ مشترک در آن‌ها

در ست کردن لباس با کفش زمان‌هایی هم پیش می‌آید که شما کفش یا کیف هم رنگ ندارید‌.یا حتی یک مدل کفش خاص مثل دارید و یا ممکن است شما یک لباس آبی کاربنی و کیف زرد داشته باشید. در این صورت می‌توانید به راحتی یک روسری آبی به کیف خود گره بزنید و کفش پاشنه بلند کرم رنگ بپوشید. همچنین می‌توانید از پیکسل یا شال گردن هم برای کیف خود استفاده کنید. برای این که ظاهر جدیدی به کفش اسپرت خود بدهید، بندهای رنگی متفاوت بخرید و هروقت حوصله و زمان کافی داشتید بندهای کفش را تعویض و آن با کیف خود هماهنگ کنید.

۴. استفاده از یک طیف مشابه

اگر دوست ندارید از رنگ‌های متفاوت استفاده کنید، رنگ‌های هم خانواده را یک انتخاب عالی هستند. مثلا اگر یک کت قهوه‌‌ای و صندل استخوانی پوشیدید، می‌توانید از یک کیف کرم رنگ استفاده کنید یا اگر یک کفش پاشنه بلند کاراملی رنگ دارید، حتما یک کیف کتابی عسلی رنگ به دست بگیرید.

جمع بندی

شما راه‌های مختلفی برای ست کردن کفش با لباس‌های خود دارید. برای مثال می‌توانید از کیف، ساعت مچی، کراوات و صدها اکسسوری دیگر برای زیباتر کردن استایل خود نیز استفاده کنید. کفش‌های براق و پارچه‌ای در بازار به راحتی یافت می‌شوند و شما می‌توانید کیف چرم یا پارچه‌ای با کفش مشابه آن انتخاب کنید.

یکی دیگر از راه‌های داشتن یک تیپ شیک و زیبا، ست کردن کفش با لاک ناخن است. استفاده از لاک‌های براق و خوش رنگ باعث می‌شود تا اعتماد به نفس شما هم زیاد شود. آقایان نیز می‌توانند از کمربندهای طرح دار و کفش‌های بروژ استفاده کنند. امیدواریم که از این به بعد بتوانید بیش‌تر از قبل سلیقه‌ی خود را به رخ دیگران بکشید و از تیپ جدید خود لذت ببرید پیشنهاد ما به شما فروشگاه کفش و کتانی کتپوش می باشد..

https://katpoosh.com/


[ بازدید : 2899 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 14:13 ] [ محتوا گذار ]

گسترش فعالیتهای برخی از استارتاپ های تامین دارو و برخی از اپلیکیشنهای فروش دارو


پیوند را به صفحه بارگیری برنامه تلفن همراه خود هدایت کنید. چگونه یک وب سایت برجسته برای داروخانه خود طراحی کنیم؟ Chatbots ( یک برنامه رایانه ای برای شبیه سازی مکالمه با کاربران انسانی ، به ویژه از طریق اینترنت ، طراحی شده است.) دستیار مجازی شما برای پشتیبانی از مشتریان در هر زمان که بخواهند است. با وجود سامانههای هوشمند که بسیار کاربردی شدهاند و همچنین ساخت و طراحی یک داروخانه اینترنتی خدمات قابل توجهی را به صورت آنلاین و اینترنتی به شما عزیزان ارائه دهد. شما انواع دارو و همچنین مکملهای مورد نیاز خود را میتوانید با قیمت بسیار مناسب و البته پایین از داروخانه اینترنتی تهیه و خریداری کنید؛ چرا که بسیاری از ویتامینها و داروهای خارجی ممکن است در داروخانههای سطح شهر وجود نداشته باشد و به همین دلیل، استفاده از خدمات داروخانههای آنلاین میتواند بسیار کاربردی و البته حائز اهمیت باشد. لازم به ذکر است که این مکمل در داروخانه های شهر ما وجود نداشت و من توانستم این محصول را با قیمت بسیار مناسب و به سرعت از طریق داروخانه آنلاین تهیه کنم. قرص های مختلفی در بازار موجودند و اینکه کدام مناسب شماست به تشخیص پزشک شما می باشد.

از آنجا که شرکت های دارویی همچنان بال خود را باز می کنند ، برای موفقیت در بازار دیجیتال باید کیفیت و تحویل درخواستی را نیز در لیست اولویت ها در نظر بگیرند. بسته به نیاز و خدمات دارویی ، قبل از شروع کار باید بودجه ای را ایجاد کنید زیرا جدا از ویژگیهای اضافی ، هزینه های ادغام و توسعه نیز در نظر گرفته شده است. قبل از برنامه ریزی برای ایجاد یک وب سایت داروخانه آنلاین ، باید ایده ای در مورد ظاهر فروشگاه آنلاین و ویژگی های آن داشته باشید. این داروخانه آنلاین با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید ، تحویل با پشتیبانی از طریق چت آنلاین و شماره تماس ۰۲۱۷۲۲۵۴ فراهم آورد. برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای مشتریان خود. جدا از ویژگی هایی که قبلاً ذکر شد ، شما باید با ذکر محصولات از مارک های آنلاین و محلی که به ایجاد وفاداری مشتری و تجربه بهتر خرید کمک می کند ، طیف گسترده ای از گزینه های خرید را برای مشتریان خود ایجاد کنید. مواردی که گفته شد از جمله فواید و خواص مکمل کپسول هیر ویت هلث اید هستند.

با این حال با گسترش فعالیتهای برخی از استارتاپهای تامین دارو و برخی از اپلیکیشنها فروش دارو نیز در دسته خدمات دارویی آن ها قرار گرفت.گسترش سفارشات و ابهامات زیادی از چگونگی تامین و سلامت دارو موجب شد تا نهادهای نظارتی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته واکنش نشان دهند. کمتر از ۲۰ سال پیش، دنیای Dial up و آن صدای گوشخراشش آن زمان نه تنها خبری از خرید اینترنتی دارو نبود بلکه حتی برای خرید اینترنت باید از خانه خارج میشدیم تا از اولین سوپرمارکت یا دکه کارت بخریم.! پس از اتمام کار ، می توانید هر یک از میزبانی وب پیشنهادی توسعه دهندگان خود را انتخاب کنید ، اعم از برنامه های میزبانی اختصاصی یا اشتراکی ، براساس بودجه و اندازه فروشگاه. برای شروع ، شما باید خریدهای اولیه مانند نام دامنه ، میزبانی وب و پلتفرمی را که می خواهید برای توسعه فروشگاه تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید ، انجام دهید. جدا از این ، داشتن یک وب سایت سریع و بدون مشکل برای تجربه بهتر مشتری بسیار مهم است. به همین خاطر می توان این داروخانه را به عنوان یک داروخانه شبانه روزی نیز معرفی کرد. درخواست متخصصان پزشکی برای پاسخگویی به سوالات از طریق chatbots ایده خوبی برای یک فروشگاه داروخانه است.


[ بازدید : 15851 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 13:16 ] [ محتوا گذار ]

این کشور در حال آماده شدن برای تخلیه کارکنان سفارت خود از کی یف


به نقل از ایرنا از روزنامه کانادایی گلوب اند میل، ملانی جولی وزیر خارجه کانادا روز شنبه اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای تخلیه کارکنان سفارت خود از کی یف پیش از حمله روسیه به اوکراین است. تعداد کمی از دیپلمات ها در حال حاضر در سفارت کانادا در کی یف باقی خواهند ماند.

جولی در بیانیه‌ای گفت: با توجه به وخامت وضعیت امنیتی ناشی از استقرار نیروهای روسی در مرز اوکراین، یک دفتر موقت در لویو ( Lviv ) شروع به کار می کند و فعالیت سفارت کانادا در کی یف تعلیق می شود.

حدود نیمی از کارکنان سفارت در حال حاضر به شهر لویو در نزدیکی مرز غربی اوکراین با لهستان منتقل شده اند. به گفته دو منبع آگاه، دیپلمات های باقیمانده روز دوشنبه به این شهر منتقل خواهند شد.

وزیر خارجه کانادا تاکید کرد: به محض اینکه وضعیت امنیتی در اوکراین به ما اجازه دهد تا از ارائه خدمات کافی و تضمین امنیت کارکنان خود اطمینان حاصل کنیم، ماموریت سفارت کانادا در کی یف را از سر خواهیم گرفت.

جولی همچنین از همه کانادایی‌های مقیم اوکراین خواست تمهیدات لازم را برای خروج فوری از کشور و اجتناب از هرگونه سفر به این کشور انجام دهند.

در راستای اقدامات امنیتی کانادا در مواجهه با بحران اوکراین یک مقام ارشد کانادایی گفت که اتاوا در حال آماده سازی برنامه های اضطراری برای انتقال حدود ۲۶۰ سرباز به خارج از اوکراین (احتمالاً به لهستان یا لتونی) است جایی که گروهی از نیروهای کانادا در آنجا مستقر هستند.

به گفته این مقام، خارج کردن مربیان نظامی غربی از اوکراین بخشی از یک برنامه هماهنگ شده است که توسط ایالات متحده رهبری می شود.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:32 ] [ محتوا گذار ]

پمپ کارواش برتولینی ایتالیا – نمایندگی پمپ برتولینی



یک شرکت معتبر هرگز به دلیل فروش محصولات بی کیفیت و تقلبی ، اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. از سوی دیگر سودجویان بسیاری موجود هستند که به منظور فروش محصولات بی کیفیت با ترفندهایی گوناگون به دنبال جلب توجه کاربران هستند. برای اطلاع از مشخصات و هزینه ی درخواستی با ما با شماره های موجود در تماس باشید. نصب سیستم مه ساز در صنعت راهی ارزان و به صرفه با مصرف انرژی پایین برای خنک کردن و ایجاد فضای مطبوع در فضا های بزرگ است. پس از نهایی کردن پروسه ی ثبت سفارش می توانید در کوتاهترین مدت زمان، آن را دریافت کنید. با استفاده از این نوع از سیستم ها می توانید به راحتی رطوبت کافی را با دقت مطلوب در این چنین محیط هایی فراهم کنید. پروانه بکار رفته در این دستگاه از نوع ۱۲ پر می باشد که در داخل دستگاه قرار دارد و با دوان بیار سریع خود باعث گسیخته شدن ساختار آب می شود و در واقع آب را به مه تبدیل می نماید. اگر در مرغداریها رطوبت کم باشد، مواردی مانند کاهش آب بدن مرغها، کاهش تولید تخممرغ و بیقراری در مرغها رخ خواهند داد و این موضوع میتواند خسارات سنگینی را به بار بیاورد.

به منظور خرید مه پاش مرغداری با کیفیت باید اصول و نکات دانستنی خاصی را در نظر بگیریم. اگر میزان ان از حد مشخص کم یا بیشتر باشد به مراتب دردسرهای خاصی به همراه خواهد داشت، به همین دلیل باید اصول خسی در به کار گیری رطوبت ساز مرغداری در نظر بگیریم. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل هر یک از کارشناسان و همکاران ما در صدد آن هستند که بتوانیم، محصولاتی با کیفیت و کارایی عالی در اختیار شما قرار دهیم. ما هزینه ی بسیار مناسبی را برای خرید رطوبت ساز مرغداری در نظر گرفته ایم، لیست قیمت ها به طور به روز در وب سایت کمان درج می شود. به منظور سهولت در خرید مه پاش مرغداری اینک گزینه ی خرید مه پاش مرغداری را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار داده ایم، شما می توانید به راحتی با استفاده از لینک های موجود در وب سایت اصلی ما، محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب که با نصب مه پاش گلخانه می توان فضای زیادی از گلخانه را در مدت زمان کوتاهی آبیاری نمود. فشار شکن نیز وظیفه ای همانند سیستم قطره گیر دارد با این تفاوت که در قسمت عقبی دستگاه قرار گرفته و می تواند قطرات خارج شده بزرگ را از دور خارج نماید.

برای معرفی کامل پمپ کارواش برتولینی لازم است اندکی تاریخچه شرکت معتبر برتولینی را به یاد آوریم. شرکتی که بنیانگذار آن به نام اوگو برتولینی، پمپ کارواش برتولینی آن را با آرزوی رهایی از دشواری های زمین های کشاورزی در جهت حاصلخیزی و عملکرد مناسب تر و با کیفیت تر محصولات پایه گذاری کرد. بر این اساس شرکت برتولینی در سال ۱۹۱۸ با هدف سرعت بخشیدن به آبیاری باغات و مزارع و هدایت آن ها به سوی یک کشاورزی مدرن و پیشرفته تاسیس شد که در این راستا، پمپ کارواش برتولینی را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود تولید نمود.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

در واقع پمپ کارواش برتولینی یکی از تولیدات منحصر به فرد این شرکت برتولینی می باشد که توانست طی مدت زمان کوتاهی در تسهیل و تسریع امورات مربوط به سمپاشی نقش بسیار مهمی را ایفا کند. تمرکز و توجه خاص کمپانی برتولینی در تولید این محصول موجبات افزایش بهره وری و تولید انواع پمپ های سبک تر، کوچک تر، کم صداتر با امکان نگهداری و تعمیرات آسان را فراهم آورد. با هم نگاهی می اندازیم به معرفی پمپ کارواش برتولینی و کاربردها و ویژگی های آن.

صبحها بهترین زمان برای آبیاری محصولات کشاورزی و درختان باغ است.تبخیر آب زمانی دیرتر اتفاق میافتد که آب هرچه زودتر در طول روز و قبل از اینکه هوا گرم شود به پای درختان و محصولات کشاورزی برسد. بنابراین باید نگرش کشاورزی ما از شکل سنتی تغییر کند و به سمت کشاورزی مدرنی که بیشتر کشورهای توسعه یافته انجام میدهند، حرکت کنیم. به منظور کاربرد پذیری هر چه بیشتر دستگاه های کارواش صنعتی و فراهم نمودن امکان استفاده از آن ها در محیط های گوناگون، در طراحی و تولید واترجت صنعتی از موتورهای متحرک متفاوت استفاده می شود. تولید کننده های مختلفی این نوع از محصولات را در استانداردهای خاصی تولید می کنند. این امر کیفیت تولید محصولات شما را می توان تا حدود قابل ملاحظه ای افزایش دهد. با به کارگیری آنها مطمئن هستیم که دمای بدن مرغ ها هرگز از مقدار معمول بیشتر نخواهد بود و این امر می تواند از به وجود آمدن بسیاری از بیماریها جلوگیری کند. به طور معمول در فوگر دامداری از نازل های با سایز ۳۰ میکرون استفاده می گردد. تایمرهای آبیاری این برند را می توانید در فروشگاه اینترنتی زهکش مشاهده نمایید. توجه به باید و نبایدها در خرید مه پاش مرغداری می تواند به شما کمک کند تا محصولی مطمئن را خریداری کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال نیز میتوانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران بخش فروش بهره مند شوند. در صورت داشتن هرگونه سوال نیز پیشنهاد می کنیم با همکاران ما در ارتباط باشید و مشاوره ی رایگان به دست آورید. بدیهی است شناخت نیازمندی های گیاهان تحت کشت و آبرسانی دقیق و به موقع، تاثیر بسیار زیادی در رشد و پرورش گیاهان خواهد داشت. یکی از وسایلی که برای هوشمند سازی سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار میگیرد، شیربرقی است. ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و معتبر توانسته ایم در همه ی این سال ها رضایت کامل مشتریان خود را به دست آوریم. یکی از مشهورترین برندهای تولیدی شیر برقی آبیاری که جزء پرکاربردترین آن ها نیز شناخته می شود؛ شیر برقی آب هانتر می باشد. در میان آن دسته از تایمر ها هم که الکتریکی هستند، می توان به دو گروه دیجیتال (که با باطری های معمولی کار می کنند) و انواع برقی (که به برق ۲۲۰ ولت شهری متصل می شوند) اشاره نمود.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:31 ] [ محتوا گذار ]

آتش‌سوزی در شرکت کشتی‌سازی از ساعت ۱۹ سه‌شنبه آغاز شد


آتش‌سوزی در شرکت کشتی‌سازی از ساعت ۱۹ سه‌شنبه آغاز شد و با حضور و تلاش نیروهای آتش‌نشانی و مردم این حریق مهار شد.

وی با اشاره به حضور نیروهای اورژانس جاده‌ای روستای بوالخیر در محل حادثه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

بخشدار دلوار ادامه داد: هنوز علت این حادثه مشخص نیست و برآورد خسارت در دست اقدام است.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 20 بهمن 1400 ] [ 10:09 ] [ محتوا گذار ]

ایده های طراحی پارتیشن چوبی


پارتیشن چیست؟

قسمت بندی، جداسازی فضا و تقسیم فضا به فضاهای بهینه را پارتیشن میگویند. برای مثال میتوان یک فضای بزرگ را به چند قسمت تقسیم کرد و در هر قسمت کارهای متفاوتی انجام داد. پارتیشن بندی را در فضا های خانگی و اداری میتوان به کار برد و فضاهای کاربردی را به وجود آورد. اما در این مقاله درباره پارتیش اداری صحبت میکنیم.

دلایل استفاده از پارتیشن بندی

· تفکیک و تقسیم فضای محیط

· حفظ محرمیت و یا ایجاد مانعی برای دید

· نظم دهی و سازمان دهی فضا

· ایجاد زیبایی و جلوگیری از یک نواختی فضا محیط

· قابلیت استفاده چند منظوره و کاربردی بودن آن

پارتیشن بندی چوبی

یکی از بروز ترین سازه های چوبی پرطرفدار برای طراحی دکوراسیون خانگی، اداری و تجاری، پارتیشن بندی چوبی است. بیشترین استفاده از پارتیشن در مواردی است که متراژ یک بخش از محل مورد نظر به اندازه ای است که نیاز به تقسیم فضا احساس میشود. گاهی اوقات نیز از پارتیشن برای عایق بیشتر حرارت و عایق صوتی بهره میبرند.

پارتیشن از مواد مختلفی ساخته می شود انواع مختلفی دارد مثل پارتیشن شیشه ای، پارتیشن های چوبی و پارتیشن چوبی متحرک، اما ما در این مقاله به پارتیشن چوبی می پردازیم. از محاسن پارتیشن بندی می توان به عایق بودن و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. پارتیشن بندی نیاز به دانش بالای نجاری دارد و در خصوص پارتیشن بندی از نوع چوب، اکنون متخصصان زیادی وجود دارند.

انواع پارتیشن بندی چوبی

پارتیشن ها میتوانند در مدل های ریلی، کشوی و آکاردئون باشند. انواع پارتیشن ها عبارتند از:

پارتیشن بندی چوبی ثابت یا دیواری

برای جدا کننده ی دو مکان یا تقسیم فضای اداری یا مسکونی از این نوع پارتیشن چوبی استفاده میشود. از خصوصیات آن میتوان به عایق صدا بودن و پشتیبانی حداقل ۵۳ دسی بل اشاره کرد. البته عملکرد عایق صدا به روکشی که روی پارتیشن کشیده شده است، دارد.

انواع پارتیشن ثابت

· پارتیشن چوبی با اشکال هندسی تو خالی و بهم چسبیده، دارای قیمت اقتصادی و جلوه زیبا

· پارتیشن ساده با عرض زیاد، ساختاری مستحکم و استوار

· پارتیشن چوبی قلم کاری شده و باکس های برای چیدن اکسسوری مختلف

· پارتیشن مخصوص نگهداری تلویزیون

پارتیشن جدا کننده فضا چوبی

از ویژگی های پارتیشن چوبی متحرک میتوان به قابلیت جا به جایی آن ها اشاره کرد. اما بهتر است بدانید این نوع پارتیشن برای عایق صدا و حرارت گزینه مناسبی نمیباشد.

پارتیشن ریلی

این نوع پارتیشن ها در راستای یک ریل قابل حرکت هستند، بدان معنا که آن ها روی یک ریل فلزی و آلومینیومی نصب میشوند و یا در زمان ساخت، داخل دیوار محلی قرار میگیرد تا مکان مناسبی برای جمع شدن پارتیشن ها باشد.

ایده های طراحی پارتیشن چوبی

ترکیب پارتیشن با گیاه

تلفیق پارتیشن چوبی با گیاهان، جلوه بصری زیبایی را به وجود می آورد. از این ترکیب میتوان برای زیبا سازی محیط رستوران ها، کافی شاپ ها استفاده کرد و فضای دوستانه و گرم را خلق کرد. وجود گیاهان به همراه چوب حس حضور افراد در طبیعت را القا میکند.

پارتیشن لانه زنبوری چوبی

از کاربردی ترین مدل های پارتیشن چوبی میتوان به پارتیشن لانه زنبوری اشاره کرد. این نوع پارتیشن قابل استفاده در محیط های گوناگون است. علاوه بر زیبایی، کاربردی هم است و میتوان از آن به عنوان کتلب خانه یا چیدن وسایل ضروری بهره برد.

پارتیشن چوبی با خطوط مستقیم

خطوط مستقیم جلوه مدرنی را به محیط شما میبخشند. این نوع پارتیشن ها را میتوان برای جدا سازی فضای آشپزخانه از اتاق ناهارخوری استفاده کرد.

پارتیشن چوبی رنگارنگ

از مزیت های دیگر پارتیشن چوبی تنوع رنگ و روکش های لمینت یا هایگلاس است. شما میتوانید با توجه به دکوراسیون محیط خود از یک یا چند رنگ برای جلوه زیبا تر بهره ببرید.

پارتیشن چوبی به عنوان شلف

استفاده از پارتیشن چوبی به شکل شلف زیبایی خاص و متفاوتی دارد. شما علاوه بر جدا کردن فضا، محلی برای قرار دادن اشیا و وسایل دارید. میتوانید آن را بااستفاده از اکسسوری و گلدان و کتاب زیبا کنید.

پارتیشن چوبی در سبک روستیک

بکار گرفتن این مدل پارتیشن در کلبه های چوبی، دکوراسیون روستیک یا دکوراسیون سنتی ایده بسیار جذابی از آب در می آید.

چوب های مناسب برای پارتیشن

چوب ها دارای انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به ویژگی و کاربرد آن ها، باید چوب مناسب را انتخاب نمود. شما وابسته به نوع نیازتان، شرایط آب و هوای و نوع دکوراسیون محیط خود، نوع چوب پارتیشن را انتخاب می کنید.

نحوه نصب پارتیشن چوبی

· بتدا باید محل مناسب نصب پارتیشن را تعیین کرد.

· نقاط بنگر که معمولا کف، سقف و دیوار است را تعیین میکنید.

· تیرچه های چوبی را باید در موقعیت مشخص شده برای پارتیشن، به زمین و سقف پیچ کنید.

· باید از تراز بودن تیرچه ها اطمینان حاصل کرد وهر ۳۰ سانت با استفاده از پیچ پارتیشن را ثایت کرد.

*پایه‌ی عمودی چسبیده به دیوار باید هر ۴۵ اینچ پیچ شود.

*در نصب پارتشن چوبی متحرک و ثابت تفاوت های وجود دارد.

مزایای پارتیشن چوبی

· راحتی در نصب

· قابلیت حمل

· ایجاد حریم خصوصی بیشتر

· زیبای و طبیعی بودن

· عایق سرما، گرما، صدا و برق

· امکان اجرای طرح های منحنی و متفاوت

· پارتیشن چوبی اداری را می توان در صورت نیاز دوباره رنگ آمیزی و پولیش کرد.

· افزایش پرستیژ محیط کاری

· می توان بصورت تک جداره و دو جداره این پارتیشن ها را ساخت.

· دوام و طول عمر بالا

· هزینه‌ی مقرون به صرفه نسب به دیوار کشی

· مناسب برای هر سبک دکوراسیونی مانند روستیک، مدرن، کلاسیک، مینیمال، ماکسیمال، مسکونی، اداری

· پارتیشن اداری چوبی در مقایسه با پارتیشن های آلومینیومی در برابر ضربه های افقی از مقاوت بیشتری برخوردار هستند.

· در صورت خرابی ، تعمیر آن آسان است.

· سبک هستند، به خصوص برای سازه های قاب، لذا کف ساختمان نیازی به تقویت ندارد.

· چوبهایی که پارتیشن از آن ساخته شده است یک ماده سازگار با محیط زیست است.

امروزه در بازار انواع کیت ها، ریل و ابزار مورد نیاز برای پارتیشن چوبی موجود است. برخی پارتیشن ها به خاطر تو خالی بودن مناسب کارگذاری کابل های برقی هستند.

قیمت پارتیشن اداری چوبی

قیمت پارتیشن بستگی به نوع پارتیشن، دو جداره بودن یا نبودن آن، ابعاد و قطر آن دارد. به تعبیری دیگر قیمت پارتیشن متغییر است.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 20 بهمن 1400 ] [ 10:08 ] [ محتوا گذار ]

موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی


در نشست شورای عالی قوه قضائیه مورخ ۲۷ دی‌ماه، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا به موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی پرداخت و در این راستا دستورات مهمی صادر کرد.

دستورات رئیس قوه قضائیه در راستای مقابله همه‌جانبه، بدون اغماض و هرگونه خط قرمز با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند صادر شده تا بنا‌ها و مستحدثاتی که از سوی افراد عادی و برخی دستگاه‌های حکومتی و دولتی در حریم رودخانه‌ها احداث می‌شوند، بدون ملاحظه قلع‌وقمع و تخریب شوند.

رئیس دستگاه قضا در همان جلسه به بنا‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی و حکومتی در بستر رود چالوس اشاره کرد و دستور داد؛ بنای قدیمی متعلق به قوه قضائیه به‌عنوان اولین ساخت و ساز باید قلع‌وقمع شود و پس از آن بنای مربوط به وزارت نیرو هم باید تخریب شود.

شنبه هفته گذشته، تنها ۵ روز پس از دستور رئیس قوه قضائیه بنای مربوط به قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس تخریب شد. امروز صبح نیز پس از انجام هماهنگی‌های لازم و فرایند‌های قانونی، پس از گذشت ۱۲ روز از دستور رئیس قوه قضائیه، بنای دوم که متعلق به وزارت نیرو بود، تخریب شد.

طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس بنا‌های تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می‌شود.

گفتنی است؛ چندین دستگاه دولتی و حکومتی و همینطور افراد عادی در بستر رودخانه چالوس اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند که پس از تخریب بنا‌های متعلق به دستگاه قضا و وزارت نیرو، تخریب آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 بهمن 1400 ] [ 13:25 ] [ محتوا گذار ]

در انتخاب نرم افزار حسابداری باید به این دقت داشت


نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از 200 گروه شغلی می باشد. شما به عنوان صاحب یا مدیر فروشگاه باید حسابی جداگانه برای این مرکز ایجاد کنید تا از درآمد آن، زمان و میزان واریز و برداشت پول مطلع باشید و از طریق آن بتوانید امور مالی را بررسی کنید. و به سرعت در تمدنهای آن زمان رواج یافت. از طرفی داشتن قابلیت­های لازم بهتنهایی متضمن آموزش مناسب نیست بلکه اراده قوی مدرس جهت ارائه مناسب و بهینه درس حسابداری نیز در مرحله دوم بسیار مهم خواهد بود. نرم افزار حسابداری ویندوزی بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ قابل نصب بوده و به همراه آن قفل نرم افزار ارائه میشود که در واقع مجوز استفاده از نرم افزار میباشد. سرعت، امنیت، نصب اتومات، قفل نرم افزاری و سادگی در استفاده از ویژگیهای نرم افزارهای حسابداری تحت وب یا آنلاین میباشد. نرم افزارهای حسابداری تحت وب یا نرم افزار حسابداری آنلاین نرم افزارهایی هستند که نیازمند اتصال به اینترنت بوده و تمام اطلاعات اعم از درآمدها، هزینهها، حسابهای متعدد در آن ثبت شوند تا بتوان همواره به حسابها دسترسی داشت. نرم افزارهای حسابداری ابری که به آنها نرم افزار حسابداری آنلاین نیز گفته میشود مدلی فراتر از حسابداری سنتی است که اطلاعات را در سرور مرکزی ذخیره کرده و امکان کنترل آن را فراهم میآورند.

در نرم افزارهای حسابداری انواع مختلفی از اطلاعات وجود دارد که باید قابلیت طبقه بندی را داشته تا هر سطحی با توجه به محدوده اختیارات تعیین شده به کاربر مورد نظر دسترسی داشته باشد. هر کسب کار کوچک تا بزرگی که راه اندازی میشود باید به نرم افزار حسابداری دسترسی داشته باشد. در فروشگاههای کوچک و بزرگ به دلیل اینکه گردش کالا بالا است نیازمند نرم افزار ویژه فروشگاهی است تا بتوان مدیریت یکپارچه بر منابع مالی، اداری و منابع انسانی داشت. آموزش حقوق و دستمزد، کالای در راه، پروژه، تسهیلات و اعتبارات، استهلاک انباشته دارائیها، ذخایر، اندوخته ها، بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی، بهای تمام شده، حسابهای انتظامی، ساختار اصلی نرم افزار یا کدینگ، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تنظیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده که بصورت کلاس غیر حضوری می باشد. یافته ها حکایت از اهمیت بالاتر معیارهای مبتنی بر ارزش نسبت به معیارهای حسابداری در عملکرد مالی شرکت ها داشت، همچنین نتایج حاصل از سه روش رتبه بندی تا حد زیادی بر یکدیگر منطبق بودند.

گروه نرمافزاری قیاس با بیـش از 20 سال حضور در بـازار نرم افزارهای مالی و صنعتی کشور، توانسته است نرمافزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استقاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. شرکت سپیدار سیستم آسیا از شرکتهای تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم است. موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم با هدف تقویت مهارتها و ایجاد فرصتهای بیشتر برای علاقهمندان به یادگیری مفاهیم و نرمافزارهای حسابداری، اقدام به ارائه خدمات آموزشی کیفی نموده است تا افراد را جهت ورود به بازارکار همراهی نماید. یکی از ویژگیهای مهم و محبوب نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، قابلیت ویرایش است که کاربردهای بسیاری دارد. در حسابداری بسیار مهم است که تمام قوانین برای تمام عملیات حسابداری رعایت شود که با محاسبات کاغذی یا اکسل چنین عملی امکان پذیر نیست از این رو باید کسب و کارها از بهترین نرم افزارهای حسابداری استفاده کنند. امکانات گسترده موجود در نرم افزار حسابداری فروشگاهی امکان ثبت و دسترسی به سندها، میزان خرید و فروش، ثبت ساعت سفارش، صدور فاکتور، گزارش فصلی، تعریف بستانکاری و بدهکاری و غیره را فراهم میکند.

در انتخاب نرم افزار حسابداری باید به این دقت داشت که به توان در هر زمان از نرم افزار بکاپ گرفت و به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. در دنیای امروزه به قدری ثبت اطلاعات مهم است که کوچکترین تغییرات را هم نباید نادیده گرفت از این رو به جای حساب کتابهای دفتری و یا استفاده از اکسل، از نرم افزارهای حسابداری استفاده میشود. برای پیدا کردن اطلاعات و ریز جزئیات آن باید سرعت عمل داشت که از طریق نرم افزار حسابداری میتوان اطلاعات لازم را یکجا دریافت کرد و حتی در صورت لزوم پرینت تهیه کرد. نرم افزار حسابداری بازرگانی برای موارد مختلفی همچون ارزیابی موجودی کالاها در انبار، تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی، درج اطلاعات کالا، ثبت تمام عملیات مالی و بانکی، ورود و خروج کالا و بهبود خدمات پس از فروش استفاده میشود که میتوان با استفاده از اطلاعات ورودی و خروجی میزان سود شرکت را افزایش داد. کنترل خروج مواد اولیه، پیش بینی تولید، تعیین حداقل و حداکثری موجودیها و شناسایی کالاهای نیازمند سفارش از ویژگیهای دیگری است که توسط نرم افزارهای حسابداری تولیدی قابل دسترسی است. برخی از شرکتها به دلایل متعدد امکان اتصال به سیستم اصلی از راه دور را فراهم کردهاند تا کاربران مشخص شده به سادگی به نرم افزار حسابداری ویندوزی دسترسی داشته باشند.


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 بهمن 1400 ] [ 13:25 ] [ محتوا گذار ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]