اهدای اعضای نوجوان مرگ مغزی در بندرعباس


دکتر محمود حسین پور یکشنبه شب در گفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: بیمار مرگ مغزی، مهدی بقازاده با ۱۶ سال سن و فرزند اول خانواده بود که هفته گذشته بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: بعد انتقال بیمار به بیمارستان و پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم تایید کننده، متشکل از متخصص مغز و اعصاب، متخصص پزشکی قانونی، متخصص بیهوشی و پزشک معالج و رضایت خانواده بیمار بر اهدا عضو، کلیه ها و کبد و پانکرانس وی اهدا و به چهار فرد نیازمند عضو پیوند زده شد.

دکتر حسین پور با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ بیمار دیالیزی در هرمزگان وجود دارد که نیازمند پیوند عضو هستند، گفت: براساس آمارهای موجود سالانه به طور میانگین ۴۵ نفر در استان به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست می دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۸ عضو و۵۳ نسج و بافت هر بیمار مرگ مغزی قابل اهداست، گفت: پیوند عضو از مرگ بیماران جلوگیری می‌کند و پیوند نسوج نیز از معلولیت بیماران پیشگیری می‌کند و از همین رو اهدای عضو کار بسیار ارزشمندی است و باید در این زمینه فرهنگسازی بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: اعضای بدن فردی که دچار مرگ مغزی شده را تنها تا زمانی که تپش قلب دارد، می توان اهدا کرد و به محض اینکه قلب تپش خود را از دست بدهد فرصت اهدای عضو نیز از دست می رود و از همین رو مقوله فرهنگسازی جهت جلب رضایت خانواده فرد بیمار و حفظ زمان طلایی به منظور پیوند عضو از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس مرکز اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: متاسفانه در طول یک دهه گذشته فرهنگسازی خوبی جهت اشاعه اهمیت پیوند عضو در هرمزگان انجام نشده بود و براساس آمارهای وزارت بهداشت، هرمزگان در میان استان های کشور کمترین اهداء عضو را داشت که خوشبختانه با اقدامات فرهنگی انجام شده این روند در سالهای اخیر روند بهتری پیدا کرده است.

دکتر حسین پور تصریح کرد: در حال حاضر روزانه به طور میانگین بین ۷ تا ۱۰ نفر از استان هرمزگان برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام می کنند.

متخصصان علم پزشکی می گویند، مرگ مغزی درمان ندارد، اما می‌توان با اهدای اعضای بدن فردی که دچار مرگ مغزی شده به دیگر بیماران نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید.


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:40 ] [ محتوا گذار ]

کارواش صنعتی


از این رو استفاده از مه پاش گاه غیر قابل اجتناب بوده و در برخی مواقع حتی در طول فصل زمستان نیز الزامی است. کارواشهای صنعتی کارچر به گونهای قدرتمند، قابل اطمینان و بسیار تطبیقپذیر طراحی شدهاند. به دلیل ریزتر بودن قطرات آب خروجی از آبپاش آسیب به محصولاتی که حساس هستند بسیار کمتر رخ می دهد. بر خلاف مه پاش گلخانه برای سرمایش گلخانه که اندازه قطرات به عنوان مهم ترین فاکتور شناخته نمی شود ، در مرغداری اگر قطره آب با کف برخورد کند تاثیر پایینی خواهد داشت. در سالن های گلخانه و مرغداری با توجه به تعداد نازل های مه پاش که در سیستم رطوبت ساز مورد استفاده قرار گرفته اند و با حساب دبی آب مورد نیاز مجموع نازل ها پمپ آب انتخاب می شود. رطوبت ساز و مه پاش مرغداری مدل M24000 با قابلیت تولید رطوبت 99 درصد برای سالن های بسته با مساحت 125 متر مربع و مصرف بهینه انرژی از باکیفیت ترین رطوبت ساز های تولید ایران می باشد. دستگاه مهپاش و رطوبت ساز سالن های مرغداری با قدرت 24000 یکی از محصولات تولیدی گروه صنعتی eig میباشد.

سیستم آبپاش مخفی شونده هانتر Ps Ultra با شعاع پاشش کمتر از 5.2 متر برای فضا های کوچک مناسب است. آبپاش هانتر مخفی شونده انواع نازل های اسپری ثابت و قابل تنظیم را ارائه می دهد تا متناسب با هر کاربردی باشد. استهلاک پایین نیز یکی دیگر از ویژگی های سیستم مه پاشی صنعتی پروانه ای است که باعث افزایش عمر دستگاه می گردد. از طرفی هم باعث افزایش عمر مفید دستگاه ها و تجهیزات نیز می شود. هریک از این دستگاه ها دارای تجهیزاتی هستند که باعث افزایش بازدهی دستگاه و یا حفظ طول عمر انها می شوند. در کنار حساسیتی که برای شیلنگ های مه پاش و پایه نازل ها در سیستم مه پاش مرغداری وجود دارد یک حساسیت ویژه ای بر روی نازل های مه پاش وجود دارد. در مکان های صنعتی اغلب از مه پاش رای خنک کردن محیط استفاده می کنند. در صورت نصب تایمر، تابلو برق در این حالت با توجه به زمان مشخص شده در تایمر سیستم مه پاش را روشن و یا خاموش می نماید. از آنجا که در حین خرید امکان ویژه در اختیار ما موجود نیست که بتوانید از کارایی محصول مطمئن باشیم به همین دلیل پیشنهاد ما آن است که تنها گزینه مناسب برای خرید محصول با کیفیت این می باشد که شرکت های معتبر را هدف قرار دهید.

شاید یکی از دلایل پیشرفت سریع سیستم های مه پاش چه در زمینه گلخانه، دامداری، خانگی و رستورانی و … شیلنگ های مه پاش قادر به تحمل فشار تا ۲۰۰ بار را دارند که البته برای فشار های پایین تر نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند. شکی نیست که بکار گیری چنین دستگاه مکانیزه ای در مقایسه با شیوه های سنتی و قدیمی نظافتی به واسطه پاشش پرفشار، حجم بسیار کمی از آب را برای حذف آلودگی ها مصرف می کند. قابل حمل بودن برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است. هر کدام از عوامل یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در قیمت نهایی مه پاش مرغداری تاثیر گذار باشد. این آبپاش اطمینان می دهد که باغچه فقط مقدار آبی را که برای رشد لازم است دریافت کند. لازم به ذکر است به وجود این نوع از سیستم ها از آنجا که شرایط مطلوبی برای نگهداری مرغ ها ایجاد می کند، توانسته است کیفیت تولید را نیز افزایش دهید. اگر چه برای خرید آن لازم است هزینه ای را پرداخت کنید ولی ارزش این را دارد زیرا در این صورت مطمئن هستید که هیچ گونه خطری مرغ ها را به دلیل کاهش رطوبت تهدید نمی کند.

بر روی پایه نازل ها محل نصب نازل های مه پاش تعبیه شده است . استفاده از سیستم مه پاش در سالن های مرغداری بوده است. همچنین با توجه به افزایش کیفیت و استاندارد بودن محصول مه پاش مرغداری دارای موتور با کیفیت و استاندارد میباشد. دستگاه مبل شوی صنعتی، دستگاهی است که با دارای بودن قابلیت پاشش فوم متراکم برای شستشوی صندلیها و روکشهای خودرو کاملا مناسب می باشد. با ما محصول مرغوب را به قیمت مناسب خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما همراه باشید و راهنمایی را به دست آورید. با ویدئو زیر همراه باشید تا با نحوه نصب شیر برقی هانتر آشنا شوید. البته در نظر داشته باشید یک مه پاش خراب و بی کیفیت می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشید به همین دلیل این نوع از محصولات را از مراکز معتبر خریداری نید. هر یک از نمونه های مه پاش مرغداری موجود در لیست فروش ما دارای کیفیت و کارایی عالی بوده و توسط کارشناسان ما مورد تایید می باشد.

اطلاعات کاملتر:

https://www.afkarnews.com/fa/tiny/news-1038206



[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:39 ] [ محتوا گذار ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]