زمین مسکونی به متراژ 130 متر در بلوار شهید عبدالکریمی (کمربندی)


زمین موردنظر به متراژ 130 متر در بلوار عبدالکریمی واقع شده است. این خیابان یکی از شاهراه های شهر لنگرود است که تمامی امکانات خرید، رفاهی، خدماتی، آموزشی و درمانی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، کافه و رستوران، فروشگاه های مبل، داروخانه، مدرسه و غیره در این خیابان در دسترس می باشد. این خیابان همچنین به معابر مهم دیگر شهر مثل بلوار سعدی، خیابان امام خمینی، جاده لیلاکوه ، بلوار حافظ، خیابان رجایی و خیابان شهید بهشتی متصل شده است.


کاربری زمین مسکونی می باشد. با توجه به موقعیت مکانی و خانه های ساخته شده اطراف زمین موردنظر، خرید این زمین به لحاظ سرمایه گذاری و ساخت خانه دلخواه شما گزینه مناسبی محسوب می شود.


از مزایای خرید این زمین مسکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد: املاک آرمان


فاصله 50 متری تا خیابان اصلی کمربندی

موقعیت مکانی عالی

دسترسی مناسب

ابعاد مناسب

https://amlakarman.com/property-location/daryasar-villa/

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 7363 مساحت زمین (مترمربع): 130 مترمربع

قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 500 میلیون تومان وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی قیمت هر متر مربع (تومان): 19250000

https://amlakarman.com/property-location/langroud-land/


[ بازدید : 9583 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 بهمن 1401 ] [ 11:33 ] [ محتوا گذار ]

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «غیرتی»


متن آهنگ غیرتی پویا بیاتی


عاشقتم ولی شدت عشق و علاقه ی من به تو بیشتر از اینه

نمیذاره دل غیرتیم که چشام دیگه هیشکی رو جز تو ببینه

مث تو هیشکی نشد توی دنیا کسی که شبیهته پیدا نمیشه

مث من هیشکی تو حبس چشای تو اینجوری شاعر و شیدا نمیشه

به به به چشای یاری که دارم یکی یدونه نگاری که دارمMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ پویا بیاتی غیرتی | کامل + متن MP3 - موزیکدل

تورو میخوام که تا آخر دنیا کنار تو باشم و باشی کنارم

تورو میخوام که با قلب تو سینم چهره ی واضح عشقو ببینم

تورو میخوام که تو هرچی جهنمه خط بکشم تا بهشتو ببینم



[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 2 بهمن 1401 ] [ 10:54 ] [ محتوا گذار ]

میز ناهار خوری 2 نفره (4 و 8 نفره)


میز ناهارخوری یکی از اقلامی است که افراد خوش سلیقه مشتاق خرید آن هستند. اگر فضای خانه شما محدود است، می توانید نیازهای خود را با چیدن میزهای کوچک برآورده کنید. فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل خوب انواع میز ناهار خوری دونفره را برای شما قرار داده ایم. این محصولات معمولا در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند تا بتوانید مطابق سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوع میز ناهارخوری 2 نفره
همانطور که می دانید میز ناهارخوری 2 نفره بسیار جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال می کند. بنابراین، برای شروع زندگی مشترک نیز انتخاب مناسبی است، زیرا زن و شوهر دوست دارند با هم غذا بخورند. انواع میز ناهار خوری را برای خرید با آگاهی کامل به شما معرفی می کنیم. قبل از انتخاب ظاهر میز باید به اندازه و ظاهر آشپزخانه یا هر جایی که میز داخل آن قرار می گیرد توجه ویژه ای داشت.

انواع میز ناهار خوری 2 نفره
دور و بر
نیم دایره
بیضی شکل
مربع
یک مستطیل
مجتمع

میز گرد 2 نفره
از آنجایی که پایه مرکزی این میزها مستقیماً در زیر آن قرار دارد و گوشه هایی مانند میزهای مربعی ندارد، در نتیجه مشکلی در مانور وجود ندارد. بنابراین می توان از آن در آشپزخانه استفاده کرد. در این قسمت می توانید انواع میزهای گرد 2 نفره را مشاهده کنید که افراد زیادی به این نوع میز و صندلی علاقه مند هستند.

میز ناهار خوری دو نفره گرد
یکی از بهترین نکات در مورد میزهای ناهار خوری دایره ای 2 نشیمن این است که صندلی های آن ها معمولا مثلثی شکل هستند و کاملا زیر میز قرار می گیرند و به دلیل لبه میز جلویی می توان از آن ها در فضاهای کوچک استفاده کرد. دیوار. البته باید بدانید که میزهای ناهارخوری دایره ای شکل به اندازه میزهای گرد و مربع کارایی ندارند.

میز ناهار خوری بیضی 2 نفره
میزهای ناهار خوری 2 نفره بیضی شکل را می توان به طرق مختلف استفاده کرد، حتی با چیدمان صندلی های بیشتر برای سه یا چهار نفر. توجه داشته باشید که میزهای بیضی بسیار شبیه به میزهای مستطیلی هستند. چنین میزی را می توان هم روی دیوار و هم بیرون قرار داد، زیرا جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد.

میز ناهار خوری مربع 2 نفره
برای صرفه جویی در فضای کمتر می توانید این میزهای ناهارخوری مربع شکل را بسیار مرتب در گوشه خانه با زاویه 90 درجه قرار دهید. همچنین اگر در خانه ستونی وجود دارد، می توانید به ستون یک طرف میز تکیه دهید. به غیر از غذا خوردن، افراد از این نوع میزهای مربعی برای کارهای دیگری مانند کار با لپ تاپ یا مکالمه معمولی استفاده می کنند.

میز ناهار خوری مستطیلی 2 نفره
اگر یک خانواده دو یا سه نفره هستید میز ناهارخوری مستطیلی با دو صندلی بسیار مفید است. حتی می توانید به جای صندلی از یک نیمکت برای افزایش فضای نشستن استفاده کنید. میز ناهارخوری 2 نفره مستطیل شکل نسبت به سایر انواع میز رایج تر است زیرا افراد بیشتری می توانند غذای خود را روی این نوع میز بخورند.

میز ناهار خوری 2 نفره
اگر خانه شما خیلی کوچک است و مجبورید هر بار بعد از صرف غذا میز و صندلی را جمع کنید، فروشگاه اینترنتی تنیل چوب استفاده از مدل های تاشو را توصیه می کند. این نوع میز به راحتی با لولاهای به کار رفته در آن تا می شود. به علاوه صندلی های این نوع میز را می توان تا کرد تا به راحتی زیر میز قرار گیرد و در صورت عدم نیاز جمع شود.

میز ناهار خوری 3 نفره کارکرده 2 نفره
در همان ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که هنگام خرید میز کوچک سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد.
1) کاربرد در فضای کوچک
از آنجایی که افراد زیادی در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، میز ناهار خوری دو نفره کاربردهای زیادی دارد و انتخاب بسیار هوشمندانه ای به نظر می رسد. یک مکان خوب و کوچک برای غذا خوردن انتخاب کنید و به اندازه کافی لذت ببرید.
2) مورد علاقه عروس
آمارها نشان می دهد مشتریانی که میز ناهارخوری 2 نفره می خرند، عروس و دامادهایی هستند که سعی دارند دکوراسیون منزل خود را بسیار زیبا کنند.
3) در کافی شاپ ها استفاده می شود

از آنجایی که در یک کافه معمولا 2 مشتری وجود دارد، صاحب آن کافه ترجیح می دهد از میزهایی با دو نفر استفاده کند. در این صورت نه تنها بهترین استفاده را از فضا می کند، بلکه تاثیر بی نظیری بر محیط می گذارد.
ابعاد استاندارد میز ناهارخوری دو نفره
یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در تهیه میز ناهارخوری دو نفره این است که ابعاد استاندارد آن چیست. چون فضای خانه کوچک است، حساسیت انتخاب با رعایت ابعاد استاندارد افزایش می یابد. در این قسمت تمامی جداول با اندازه های استاندارد را برای شما گردآوری کرده ایم و با مشاهده توضیحات هر محصول می توانید ابعاد آن را نیز مشاهده کنید.

قیمت میز ناهار خوری 2 نفره
با خرید یک میز ناهارخوری جذاب می توانید ظاهر فضا و دکوراسیون را به کلی تغییر دهید و از یک غذای دلپذیر لذت ببرید. از آنجایی که قیمت ها مدام در حال تغییر هستند، بهتر است برای مشاهده قیمت ها توضیحات هر جدول را در این قسمت مطالعه کنید. اما نگران نباشید، فروشگاه تنیل چوب به لطف سال ها تجربه در فروش این محصولات سعی کرده کیفیت را حفظ کند و برای هر میز قیمت مناسب و پایینی در نظر بگیرد.

خرید اینترنتی میز ناهار خوری 2 نفره
اگر قصد خرید میز ناهارخوری 2 نفره را دارید می توانید انواع مختلف آن را در این قسمت مشاهده کنید. مهم نیست در کجای ایران هستید، با چند کلیک ساده پس از ثبت سفارش، می توانید مراحل خرید را طی کنید تا آن را با دقت و سلامت درب منزل تحویل بگیرید. اما قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر میز، نیازهای خود را در نظر بگیرید. در واقع باید بدانید که چند نفر از میز استفاده خواهند کرد، سپس به شکل و ظاهر آن توجه کنید. در هنگام خرید باید به متریال به کار رفته در میز و ساخت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. https://tanilchoob.com/product-tag/dining-table-for-the-inside-of-the-kitchen/

بسیاری از خانواده ها در طول روز کنار هم می مانند و در مورد امور روزانه خود با هم بحث می کنند یا غذا می خورند تا از بودن همزمان با هم لذت ببرند. برای خانواده چهار یا پنج نفره می توانید یک میز ناهار خوری 4 صندلی سفارش دهید که در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل وود انواع مختلفی از این نوع میزها وجود دارد. فراموش نکنید که انتخاب میز ناهارخوری می تواند کمی سخت باشد زیرا جایی است که اعضای خانواده در آن جمع می شوند پس باید در انتخاب آن دقت کنید و در این قسمت شما را راهنمایی می کنیم که حق با اوست.

نکات مهم قبل از خرید میز ناهارخوری 4 نفره
در انتخاب میز ناهارخوری 4 نفره فاکتورهای مهمی وجود دارد تا پس از خرید بتوانید از انتخاب خود راضی باشید.
قدرت و استقامت او
در انتخاب میز ناهارخوری حتما به ویژگی هایی مانند دوام، استحکام و سهولت استفاده توجه کنید. در واقع پس از استفاده زیاد نباید خراب شود. به عنوان مثال، اگر از آن برای انجام کارهایی غیر از غذا خوردن استفاده کنید، ممکن است شما را عصبانی کند، بنابراین بهتر است میزی تهیه کنید که رویه آن درست باشد.

مراقب بودجه خود باشید
همانطور که می دانید انواع میز قیمت های متفاوتی دارند و قبل از خرید باید بدانید که چقدر می خواهید برای میز ناهارخوری هزینه کنید و بودجه شما چقدر است. سپس، بر اساس بودجه خود و سایر عوامل ذکر شده در اینجا، تصمیم بگیرید که کدام نوع میز برای شما مناسب است.

سایز میز ناهارخوری 4 نفره
زمانی که قصد خرید این نوع میز را دارید، حتما به ابعاد آشپزخانه و یا محل قرارگیری میز دقت کنید. اندازه آن باید به گونه ای باشد که همه اعضای خانواده نه تنها بتوانند به راحتی پشت میز بنشینند، بلکه فضای خالی برای حرکت در اطراف آن داشته باشند.
اگر به دنبال یک میز ناهار خوری جادار و شیک هستید که بتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد، نگران نباشید، در اینجا می توانید طیف وسیعی از میز ناهار خوری 8 نفره را پیدا کنید که زیبا و بادوام هستند. فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سابقه فروش محصولات با کیفیت و بادوام در تمامی طرح ها و رنگ ها را دارد و بهترین مدل ها را برای شما گردآوری کرده است. این میزها بسیار بزرگ هستند و حتی در آخر هفته ها می توانید با دوستان یا اقوام دور هم جمع شوید و از یک غذای خوشمزه لذت ببرید.

مزایای میز ناهار خوری 8 نفره
در اینجا به این خواهیم پرداخت که چرا یک میز ناهار خوری 8 نفره می تواند در زندگی شما مفید باشد.
فرصتی برای با هم بودن
برخی از خانواده ها مشغول هستند و زمانی برای با هم بودن ندارند و اغلب اوقات زیادی را در زندگی روزمره یا کاری خود می گذرانند. میز ناهارخوری 8 نفره به شما این امکان را می دهد که از زندگی یکدیگر لذت ببرید. در واقع به بهبود روابط خانوادگی کمک می کند و شما را به هم نزدیکتر می کند. علاوه بر این، غذا خوردن با هم به رشد اجتماعی کودکان کمک می کند.

به سلامتی کمک می کند
بر اساس تحقیقات، زمانی که افراد پشت میز ناهارخوری غذا می خورند، احساس آرامش بیشتری می کنند و سلامتی آنها بسیار بهبود می یابد. در این صورت دیگر جلوی تلویزیون یا جای دیگری غذا نمی خورند و در نتیجه توجه بیشتری به غذا خوردن دارند.

غذای خود را به آرامی بجوید
مراقب باشید وقتی حواس تان پرت می شود، می توانید غذای ناسالمی بخورید که برایتان بسیار مضر است. وقتی همه اعضای خانواده دور میز ناهار خوری جمع می شوند تمایل دارند غذا را به آرامی و بدون استرس بجوند که تاثیر زیادی در بهتر خوردن غذا دارد.

مناسب برای مهمانان
این نوع میز ناهار خوری زیبا و جادار برای خانواده هایی با جمعیت زیاد یا در حال رشد و همچنین افرادی که می خواهند اقوام و دوستان خود را دعوت کنند، انتخابی عالی است. شما به عنوان میزبان و مهمان می توانید به راحتی غذا بخورید و صحبت کنید زیرا فضای کافی برای همه وجود دارد.

زمان استراحت
اگر همیشه جایی غذا می خورید، می توانید از این فرصت استفاده کنید و زمانی را برای خاموش کردن تلفن خود اختصاص دهید، نگران کارهای روزمره نباشید، کمی صحبت کنید و استراحت کنید. در این صورت به این مکان خاص عادت خواهید کرد و ممکن است در طول روز چند لحظه در ذهن شما نباشد.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 1 بهمن 1401 ] [ 9:03 ] [ محتوا گذار ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]