کیفیت لاستیکهایی که از کره یا تایوان وارد ایران میشود


لاستیکهایی که از کره یا تایوان وارد ایران میشود، درجه دو بوده و این لاستیکها اروپایی هستند که با بالاترین کیفیت عرضه میشوند. به طور کلی انواع لاستیک خودرو به دو دسته رادیال و بایاس تقسیم میشوند. بهطور کلی عمده استفاده از لاستیکها در صنایع حمل و نقل و ساخت خودرو میباشد با توجه به این موضوع صنعت لاستیک سازی یکی از صنایع پر درآمد در ایران شده و با ورود تکنولوژیها و استانداردهای متنوع برای تولید لاستیک، این صنعت در ایران میتواند از آینده خیلی بهتری نیز در ایران برخوردار باشد. تمامی تایرها در فروشگاه ما با گارانتی معتبر و رسمی (نماینده رسمی فروش لاستیک) عرضه میشوند بنابراین با اطمینان و آسوده از کیفیت بالای خدمات و مناسبترین قیمت لاستیک میتوانید خرید خود را در کوتاهترین زمان انجام دهید و بهترین لاستیک را برای خودروی خود تهیه نمایید. همچنین همان طور که گفته شد استاندارد های بالای در سطح جهانی این شرکت موجب شد تا امکان صادرات محصولات آن به سایر کشور ها ایجاد شده و درآمد صادرات غیر نفتی ایران افزایش یابد. از لاستیکها در موارد زیادی مانند تایر کامیونها و سایر وسایل نقلیه، شیلنگها، تسمههای نقاله، صفحات لاستیکی، تسمههای V شکل و خیلی موارد دیگر میتوان استفاده کرد که اینها نشاندهنده اهمیت بالای صنعت لاستیک سازی میباشد.


شرکت یزد تایر همچنین علاوه بر فروش محصولات خود در داخل کشور، در ۲۰ سال گذشته هشت سال موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه کشوری شده است. علاوه بر این، از آن جهت که لاستیکها آخرین عضو مجموعه انتقال قدرت و وزن در خودرو هستند در صورت نامرغوب بودن میتوانند به دیگر قطعات خودرو نیز آسیب رسانند. حتی رانندگان دارای خودروی قدرتمند، در هوای سرد با این لاستیک ها دیگر بر روی ماشینشان کنترلی ندارند و تصادف میکنند. البته تنوع تولید محصولات این شرکت تنها به نوع خودرویی که برای آن تایر تولید میکنند محدود نمیشود بلکه یکی دیگر از ویژگی هایی که کارخانه لاستیک سازی ایران تایر با آن شناخته میشود تولید تایر ها با سایز های متنوع است که برای انواع خودرو های سواری استفاده میشود. این اورینگ که مقاومت بالایی در مقابل عوامل مختلف دارد، بسیار مورد استفاده تولید کنندگان قطعات لاستیکی قرار گرفته شده و از آن در ماشین ها و دستگاه های صنعتی استفاده زیادی می شود. این نوع اورینگ درجه دمای بین منفی ۳۰ درجه سانتی گراد تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد را متحمل می شود. اورینگ NBR چه کاربرد هایی دارد؟ در طرز ساخت واکس لاستیک باید ویژگی هایی از جمله: داشتن قدرت ماندگاری بر روی لاستیک، محافظت کنندگی از لاستیک در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید، امکان استفاده آسان، در دسترس بودن، پاک کنندگی و درخشندگی بالا مد نظر باشد.


تایر هایی که آج متقارن دارند دارای یک الگوی کاملاً مشابه در کل تایر می باشند (شیارهای مداوم و / یا لبه های مستقل). یکی از مهم ترین موفقیت های این شرکت تایر سازی تولید تایر های رادیال سیمی است که در سال ۱۳۸۶ و با اخذ فن آوری رسمی وردشتاین انجام گرفت. صنعت لاستیک سازی پس از کشف نحوه گالوانیزه کردن آن، به سرعت رشد کرد و هم اکنون این صنعت به عنوان یک صنعت اقتصادی بسیار مهم شناخته میشود. لاستیک سازها به دلیل برخی از دلایل اقتصادی و بازاریابی، نمیتوانند تاریخ انقضا را روی محصولاتشان درج کنند. صنعت لاستیک نیز هم اکنون به عنوان یکی از مهمترین صنایع اقتصادی نوظهور در جهان شناخته میشود و شرکتهای مختلفی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. این مورد نیز معمولا از چشم دور می ماند و چندان توجهی به آن نمی شود. لاستیک خودرو نیز همانند سایر لوازم یدکی به مرور زمان مستهلک می شود و کیفیت و کارایی اولیه خود را از دست می دهد. لاستیک طبیعی نوعی پلیمر است که از ریشه درخت لاستیک استخراج میشود. امروزه از لاستیکها هم بهصورت طبیعی و هم بهصورت مصنوعی در زمینههای مختلف صنعتی، تجاری و مصرف کنندهها استفاده میشود. تایرهای خارجی شرکتها معتبر معمولا برای اتومبیلهای روز دنیا طراحی شده و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند؛ اما عمده خودروهای در حال تردد ایران را نمونههای بیکیفیت و با کیفیت پایین آسیایی و اروپای شرقی تشکیل میدهند.


انواع لاستیک خارجی و ایرانی در دسترس شماست تا بتوانید با توجه به خودروی خود لاستیک بارز تایر آنلاین شاپ مناسب برای آن را خریداری کنید. اگر سایز مناسب لاستیک خودروی خود را نمیدانید به صفحه انتخاب خودرو رفته و ابتدا ماشین خود را مشخص کنید تا ما لاستیکهای مناسب برای ماشین شما را نمایش دهیم. حرف P به معنای تایر مناسب مصرف شخصی بوده، عدد 205 پهنای تایر به میلیمتر،55 نسبت ارتفاع دیواره لاستیک به پهنای آن را به درصد نشان داده، R به معنای رادیال و در نهایت عدد 16 نشان دهنده قطر رینگ است. اگر “P” در سمت چپ وجود داشته باشد، نشان دهنده “ماشین سواری” است . اگر با شنیدن نام لاستیک اولین کاربردی که به ذهنتان میآید استفاده از آن برای خودرو میباشد باید بدانید که لاستیکها کاربردهای بسیار بیشتری مخصوصا در صنعت دارد. بر اساس استانداردهای بینالمللی هنگامیکه دمای هوا از 7 درجه سانتیگراد کمتر شود باید از لاستیکهای زمستانی استفاده کرد که البته این موضوع در ایران بهاندازه رانندگی با خودروی بدون چرخ عجیب به نظر میرسد! قابلیت کار در کل سال: به دلیل اینکه این نوع تایر برای دوام در شرایط سخت، هم در جاده و هم خارج از جاده طراحی شده اند انتظار میرود که در شرایط برف و یخ و یا در شرایط گرم و بارانی نیز کشش و چسبندگی خوبی را ارائه ­دهند اما در واقع لاستیکهای زمستانی و تابستانی در شرایط مخصوص خود نسبت به این نوع تایر بهتر عمل میکنند.


[ بازدید : 2067 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 29 آذر 1400 ] [ 10:50 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]