ایلان ماسک و بدل چینی او (شباهتی حیرت انگیز)


به نقل از youm7؛ ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که فردی به نام یی لانگ ماسک در چین خودش را ایلان ماسک چینی معرفی می‌کند. کاربران نیز پس از انتشار این ویدئو به این فرد چینی لقب دوقلوی ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، و مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس را دادند.


البته برخی از کاربران بر این باورند که ویدئوی منتشر شده نتیجه یک تعامل دیجیتالی روی ویدئو شخص دیگری است که با افزودن چهره واقعی ایلان ماسک روی چهره صاحب اصلی ویدئو و به صورت دیپ فیک ساخته شده است. کاربران می‌گویند با نگاه کردن به حرکات لب‌ها و چشم‌ها در فیلم می‌توان به جعلی بودن فیلم پی برد.


با این حال، کسانی که در دیپ فیک تجربه دارند، گفتند: "مراقب باشید و احتیاط کنید. ادعای دوقلو بودن این شخص با ایلان ماسک واقعیت ندارد، زیرا کسی از خانواده او این موضوع را تایید نمی‌کند."


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 29 آذر 1400 ] [ 10:51 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]