آموزش ست کردن لباس با کفش + عکس


زمانی که می‌خواهید سرکار، بازار یا مهمانی بروید، اولین موضوعی که به احتمال زیاد ذهن شما را مشغول می‌کند، ست کردن لباس‌ با کفش است. افرادی که به تناسب استایل و کفش خود دقت زیادی می‌کنند، افراد منظمی به نظر می‌رسند و اطرافیان راحت‌تر حرف‌های آنان را می‌پذیرند. البته گاهی ست کردن کفش با لباس‌‌ها کار سخت بنظر می‌رسد و ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم تا این کار را برای شما آسان کنیم و نکات مهمی را که شما می‌توانید در ست کردن کفش با لباس‌هایتان در نظر بگیرید، برای شما بیان کنیم.پس با این مقاله از کتپوش همراه باشید.

هماهنگی جنس کمربند و کفش

ست کردن لباس با کفش در افرادی که نکته سنج و دقیق هستند به این صورته که تلاش می‌کنند تا جنس کفش و کمربند آن‌ها شبیه هم باشد. کمربند یکی از اجزایی است که به راحتی دیده می‌شود و در صورتی که با کفش تناسب نداشته باشد، ممکن است ظاهر شما را نامرتب نشان دهد. برای مثال کفش‌های اسپرت با کمربندهای چرم و ساده همخوانی ندارد. شما باید تا جایی که می‌توانید از جنس و طراحی یکسان بین کفش و کمربند بهره ببرید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگامی که از کفش‌های نوک تیز و چرم استفاده می‌کنید، کمربند آن را هم از جنس چرم انتخاب کنید. اگر به کفش‌های نبوک علاقه مندید، نیز می‌توانید کفش‌های جیر و نبوک را بخرید. هنگامی که ترجیج می‌دهید با کفش‌های پیاده روی و اسپرت قدم بزنید کمربندهای برزنتی برای شما بسیار مناسب هستند چون استایل شیک و زیبایی برای شما ایجاد می‌کنند.

تناسب کفش و ساعت

هنگامی که لباس‌های مارک و رنگ‌های شاد می‌پوشید، می‌توانید از ساعت‌هایی که بند رنگی دارند، استفاده کنید. علاوه بر این کفش‌های سفید و اسپرت چون خنثی هستند، ظاهر شما را زیباتر می‌کنند. اما اگر به مراسم عروسی یا جلسه‌ای مهم می‌روید، کفش‌های بروژ و قهوه‌ای را بپوشید. بند ساعت خود را نیز قهوه‌ای یا کرم انتخاب کنید. زمانی که تمایل دارید شیک‌تر بنظر برسید، کفش‌های براق و ورنی را بپوشید و آن را با ساعت مارک کاسیو یا بند چرم ست کنید.

ست کردن سگک کمربند و کفش

امروزه تنوع سگک‌های کمربند زیادتر از گذشته است و آن‌ها در اشکال مختلف بیضی، مستطیل و دایره در بازار وجود دارند. همچنین سازندگان سعی می‌کنند تا حد امکان نقش‌های برجسته نقره‌ای، قهوه‌ای، زرد و مشکی را در سگک‌ها به کار ببرند. شما می‌توانید یک کت یا پیرهن کرم رنگ بپوشید و از کمربندی استفاده کنید که سگک قهوه‌ای و نقره‌ای رنگ دارد. همچنین اگر به رنگ‌های طوسی و مشکی علاقه مندید نیز می‌توانید کمربند با سگک مشکی و نگین‌های سفید را انتخاب کنید. هنگامی که کفش شما نیز سگک دارد می‌توانید اندازه و مدل سگک کفش را با کمربند مطابقت دهید.

کفش مردانه و کراوات

کروات‌ها طرح‌ها و رنگ‌های جذابی دارند و به همین دلیل به راحتی با کفش هماهنگ می‌شوند. هنگامی که می‌خواهید به یک جلسه مهم یا مراسم عروسی بروید، می‌توانید یک کراوات چهارخانه سفید و سرمه‌ای بپوشید و از کفش‌های ورنی‌ سرمه رنگ استفاده کنید. همچنین اگر به کفش‌های کلاسیک بروژ علاقه دارید نیز می‌توانید از یک کراوات خردلی رنگ و کت کرم بهره ببرید. بعضی کراوات‌ها و پاپیون‌ها طرح دار و بعضی ساده هستند. همچنین آن‌ها طرح‌های فانتزی زیادی دارند که می‌توانید آن‌ها را کفش‌های کالج رنگی هم ست کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دستمال جیب‌ها را نیز با رنگ کراوات هماهنگ کنید یا از رنگ‌های متضاد بهره ببرید.

هماهنگی شال و کفش، خلق یک استایل جذاب

خانم‌هایی که می‌توانند شال و کفش خود را به خوبی با هم ست کنند استایل جذاب و زیبایی خواهند داشت. برای مثال شال بنفش کم رنگ که رنگ سال ۲۰۲۲ است با یک کفش کالج ارغوانی می‌تواند شما را یک خانم با سلیقه نشان دهد. اگر به رنگ صورتی علاقه مند هستید، بهتر است یک روسری حریر صورتی رنگ انتخاب کنید و آن را با صندل سفید بپوشید. بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند شال سفید بپوشند اما چون نمی‌‌دانند چطور باید آن را با لباس و کفش خود ست کنند از این کار صرف نظر می‌کنند‌. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک مانتوی سبز و شال سفید را با کفش‌های اسپرت سبز کم رنگ هماهنگ کنید. به طور کلی شما می‌توانید رنگ شال و کفش خود را از یک خانواده رنگی و با تناژهای متفاوت انتخاب کنید. با این کار انتخاب شما راحت‌تر می‌شود.

تناسب کفش زنانه و اکسسوری

خانم‌ها در این مورد شانس بیش‌تری دارند و راحت‌تر می‌توانند لوازم خود را با کفش خود ست کنند. برای مثال اکسسوری‌های مختلفی مانند عینک، کلاه، دستبند، انگشتر و گردنبندهای فانتزی وجود دارد که شما می‌توانید از رنگ‌های هم خانواده یا متضاد در کفش استفاده کنید. علاوه بر بدلیجات شما می‌توانید از انگشتر عقیق یا فیروزه بهره ببرید و همراه آن یک کفش قرمز یا آبی بپوشید.

کفش اسپرت سرمه‌ای نیز با یک گردنبند طرح سنگ طبیعی که سرمه‌ای باشد جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. برخی افراد به رنگ سفید علاقه مندند و به خصوص در هنگام بهار و تابستان ترجیح می‌دهند صندل‌های لژدار و سفید رنگ بپوشند. در چنین شرایطی یک عینک دودی با فریم سفید و نگین دار می‌تواند استایل شما را کامل کند.

ست کردن کفش و کیف، یک تیپ شیک و زیبا

۱. جنس کیف و کفش

امروزه ست کردن کفش‌ها و کیف‌های براق بسیار رایج شده است. شما می‌توانید کفش‌های چرم خود را با کیف‌های چرم یا ورنی ست کنید. همچنین اگر به تازگی یک کفش جیر خریداری کردید می‌توانید یک کیف یا کوله جیر روی دوش خود بیندازید. در فصل تابستان یا مناطقی که گرم است کیف و کفش پارچه‌ای انتخاب مناسبی محسوب می‌شود‌.

۲. استفاده از رنگ‌های متفاوت در کیف و کفش

شاید در ابتدا این کار ایده‌ی خوبی بنظر نرسد اما کافیست یک بار بیخیال رنگ‌های هم خانواده شوید تا معجزه آن را ببینید. برای مثال اگر یک کیف مینیاتوری سبز رنگ دارید، یک کفش کالج ارغوانی رنگ بپوشید. یا اگر می‌خواهید پیاده روی کنید یک کیف نارنجی و یک کفش اسپرت آبی کاربنی استایل شما را بسیار جذاب می‌کند. اگر به رنگ‌های تند علاقه مند نیستید، نیز می‌توانید رنگ طوسی و زرد را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید.

۳. پیدا کردن یک رنگ مشترک در آن‌ها

در ست کردن لباس با کفش زمان‌هایی هم پیش می‌آید که شما کفش یا کیف هم رنگ ندارید‌.یا حتی یک مدل کفش خاص مثل دارید و یا ممکن است شما یک لباس آبی کاربنی و کیف زرد داشته باشید. در این صورت می‌توانید به راحتی یک روسری آبی به کیف خود گره بزنید و کفش پاشنه بلند کرم رنگ بپوشید. همچنین می‌توانید از پیکسل یا شال گردن هم برای کیف خود استفاده کنید. برای این که ظاهر جدیدی به کفش اسپرت خود بدهید، بندهای رنگی متفاوت بخرید و هروقت حوصله و زمان کافی داشتید بندهای کفش را تعویض و آن با کیف خود هماهنگ کنید.

۴. استفاده از یک طیف مشابه

اگر دوست ندارید از رنگ‌های متفاوت استفاده کنید، رنگ‌های هم خانواده را یک انتخاب عالی هستند. مثلا اگر یک کت قهوه‌‌ای و صندل استخوانی پوشیدید، می‌توانید از یک کیف کرم رنگ استفاده کنید یا اگر یک کفش پاشنه بلند کاراملی رنگ دارید، حتما یک کیف کتابی عسلی رنگ به دست بگیرید.

جمع بندی

شما راه‌های مختلفی برای ست کردن کفش با لباس‌های خود دارید. برای مثال می‌توانید از کیف، ساعت مچی، کراوات و صدها اکسسوری دیگر برای زیباتر کردن استایل خود نیز استفاده کنید. کفش‌های براق و پارچه‌ای در بازار به راحتی یافت می‌شوند و شما می‌توانید کیف چرم یا پارچه‌ای با کفش مشابه آن انتخاب کنید.

یکی دیگر از راه‌های داشتن یک تیپ شیک و زیبا، ست کردن کفش با لاک ناخن است. استفاده از لاک‌های براق و خوش رنگ باعث می‌شود تا اعتماد به نفس شما هم زیاد شود. آقایان نیز می‌توانند از کمربندهای طرح دار و کفش‌های بروژ استفاده کنند. امیدواریم که از این به بعد بتوانید بیش‌تر از قبل سلیقه‌ی خود را به رخ دیگران بکشید و از تیپ جدید خود لذت ببرید پیشنهاد ما به شما فروشگاه کفش و کتانی کتپوش می باشد..

https://katpoosh.com/


[ بازدید : 2901 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 بهمن 1400 ] [ 14:13 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]