قبل از کراتینه کردن موهایتان حتما این مقاله را بخوانید


بوتاکس مو و کراتینه تراپی مو و بوتاکس مو و کراتینه مو و آموزش بوتاکس مو و هزینه کراتینه تراپی مو در تهران توسط فاطمه حبشی
کراتینه برای مو چیست؟ کراتینه شدن یا ترمیم مو به این معنی است که با استفاده از کراتین مایع، پروتئین هایی در مو وجود دارد و با این کار موهای مجعد و آسیب دیده را به طور موقت صاف می کند و اگر از موهای مجعد یا وز رنج می برید، این مقاله را در ادامه مطلب بخوانید. پایان . کراتین چیست؟ کراتین نوعی پروتئین است که در بدن انسان و در قسمت های کوچکی مانند ناخن، مو و دندان وجود دارد و افرادی که موهای مجعد دارند به اندازه کافی این پروتئین را ندارند. کراتین 70 درصد موهای آسیب دیده در اثر رنگ کردن مکرر و 30 درصد موهای آسیب دیده را ترمیم می کند، بنابراین عملکرد کراتین از 3 جزء مهم تشکیل شده است.
درمانگر مو
مو
ریزش مو را برطرف می کند
عنوان اصلی این صفحه نمایش
انواع کراتینه مو
دو نوع کراتینه برای مو وجود دارد: نوع اول کراتینه احیا کننده و دوم کراتینه برزیلی است که کراتینه صاف است. اگر نمی خواهید موهایتان وز و وز شود و فقط می خواهید آن را درمان کنید مراقب باشید. اگر موهایتان آسیب دیده است از کراتینه ترمیم کننده مو استفاده کنید و اگر موهایتان را رنگ نکرده اید و فقط موهایتان مجعد و مجعد است از کراتینه صاف برزیلی کراتینه استفاده کنید. ماندگاری موهای کراتینه حدود 4 تا 6 ماه است و این زمان بستگی به مراقبت شما از موهایتان دارد.
همچنین بخوانید : رفلکسولوژی پا چیست؟ (آموزش حرفه ای، مزایا و معایب)
هزینه کراتینه موی خانم ها چقدر است؟
یکی از دلایلی که بسیاری از سالن های زیبایی خمیر مو درست می کنند قیمت و سودی است که به آنها می دهد.قیمت خمیر موی زنانه به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها بلندی و ضخامت موهای شماست. مو بلندتر و پرتر است، طبیعی است که مصرف خمیر بیشتری دارد و در نتیجه قیمت رب افزایش می یابد، عامل دیگر نوع خمیر مصرفی است زیرا مواد مصرفی برای خمیر توسط شرکت های مختلفی تولید می شود و با هر کدام متفاوت است. دیگر و قیمت مواد خمیری معمولاً به ازای میلی متر فروخته می شود و برای تخمین تقریبی قیمت آن می توانید قیمت هر مو را در موی ضرب کنید که برای موهای شما کافی است تا قیمت را بدست آورید. همانطور که می دانید خمیر مو انواع مختلفی دارد که ریباندینگ یکی از این انواع است که در این صورت ماندگاری صاف کردن مو بیشتر شده و موها را شبیه شلاق می کند و قیمت ریباندینگ از خمیر مو بیشتر است.
کراتینه مو با مواد طبیعی
همانطور که از زمان های قدیم گفته اند، هیچ چیز غیر طبیعی نمی تواند جایگزین مواد طبیعی شود. غذاهایی مانند پروتئین، ویتامین ها، آهن، مس، منیزیم، سلنیوم برای کراتینه کردن طبیعی موها بسیار مفید هستند و می توانید در خانه ماسک های طبیعی درست کنید و موهای خشک و آسیب دیده خود را تامین کنید. همچنین می توانید از ماسک هایی که حاوی روغن نارگیل، روغن آرگان، ژلاتین، آووکادو هستند استفاده کنید. ماسک روغن نارگیل و تخم مرغ یکی از این ماسک هاست که می توان آن را از یک زرده تخم مرغ، یک قاشق روغن نارگیل، یک عدد موز، دو قاشق عسل و نصف لیوان شیر پرچرب و در صورت نداشتن شیر پرچرب تهیه کرد. از یک قاشق مایونز استفاده کنید. برای این کار کافیست همه این موارد را با هم ترکیب کرده و مخلوط حاصل را به مدت 20 دقیقه روی موهای خود بمالید و هفته ای 2 یا 3 بار بشویید و استفاده کنید.
همچنین بخوانید : بهترین مدل مو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید
کراتینه مو با سس مایونز
شاید شنیده باشید که استفاده از سس مایونز موهایتان را نرم می کند و اگر به مهمانی دعوت شده اید و موهایتان نرم است می توانید از این ماسک استفاده کنید. اگر موهایتان کوتاه است، 1 عدد تخم مرغ، اگر موهای بلند دارید، 2 عدد تخم مرغ، 1/3 فنجان روغن بادام طبیعی و خالص را مخلوط کرده و به موهایتان بمالید و با سشوار حرارت دهید. فعال تر باشید و بعد از 20 دقیقه بشویید. همچنین می توانید از مخلوط نصف پیمانه سس مایونز و 2 قاشق غذاخوری عسل استفاده کنید و پس از یک ساعت موهای خود را بشویید.
عوارض ناشی از کراتین
کراتینه نیز مانند هر کار دیگری که روی مو انجام می شود، می تواند هم فواید و هم معایبی داشته باشد، معمولاً همه میزان فواید و مضرات آن را بررسی می کنند و اگر فواید آن بیشتر از مضرات باشد، این کار را انجام می دهند. کراتینه مو مانند سایر محصولات مو می تواند باعث آلرژی و علائمی مانند خارش و لکه های قرمز شود، بنابراین قبل از انجام کراتینه درمانی باید با پزشک مشورت کنید و برخی افراد ممکن است دچار ریزش مو شوند. کیفیت آن بالا نیست، می تواند این اثرات را داشته باشد و حتی می تواند موها را شکننده و خشک کند، اما برخی افراد با موهای خود با این عوارض مقابله می کنند. آنها از موهای مجعد و پرپشت خود خسته شده اند و همه چیز را به دل می بندند و به درستی هم چنین است، زیرا شستن و شانه زدن این موها بسیار سخت است.

قبل از کراتینه کردن موهایتان حتما این مقاله را بخوانید


[ بازدید : 1206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 29 مهر 1401 ] [ 11:13 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]