مدیریت تغییر


پنج افسانه درباره طرح کسب و کار

برای مثال ممکن است نماینده از اختیار خود برای انحراف اموال یا منافع بنگاه به نفع خودش اقدام کرده و یا این ریسک ها را متناسب با صلاح و صرفه کارفرما متحمل نشود. از طرفی، با توجه به اینکه سهامداران عمده نیز به دنبال بیشینه کردن منافع خود هستند، فعالتر شدن سهامداران خرد از طریق آموزش سهامداران و انسجام و هماهنگی آنها میتواند فاصله میان منافع سهامداران عمده و خرد را پوشش دهد. از آنجایی که شما یک کار بسیار دلنشین و دوست داشتنی دارید باید بسیار نیز ماهر باشید تا بتوانید توجه دیگران را جلب کنید. شما باید توجه افراد را به غذاهای خود جلب نمایید، باید از مواد عالی استفاده کنید، باید بسیار بهداشت را رعایت نمایید و همچنین غذاها یا دسرها را به بهترین شکل دیزاین کنید. پیش بینی کنید این رقبا در آینده چه وضعیتی خواهند داشت و شما چگونه می توانید بازار آنها را تصاحب نمایید.

واضح است که اجرای این فرآیند به تنهایی و بدون راهنما هر چند دشوار، اما میسر است؛ حال آن که حضور مشاوری با تجربیات و پیش فرض های متفاوت، قطعاً در تسهیل تصمیم گیری و اجرایی نمودن مقدمات کار بسیار مفید خواهد بود. همچنین ممکن است شامل پیش بینیهای مالی نیز باشد. همچنین باید تعاملی برقرار کنید که افراد به خوبی شما را بشناسند و اعتماد کنند زیرا در بسیاری از موارد شما ساعات طولانی در منزل یک فرد مشغول به کار هستید و اگر اعتماد آن فرد جلب نشده باشد نمیتوانید در آن محل کار کنید. فقط اطلاعاتی را در این بخش قرار دهید که دانستن آنها از جانب مخاطبان طرح تجاری ضرورت دارد و اطلاعات اضافی را حذف کنید. این را میتوان از طریق جلسات حضوری در رویدادها، نمایشگاههای تجاری یا کنفرانسهای مرتبط با صنعتی که در آن هستید انجام داد. زیرا در فروشندگی تمام انرژی فرد باید صرف خدمات رسانی و متقاعدسازی مشتری باشد، به طوری که مشتری را معذب نکرده و حتی حس بدی به او انتقال ندهد تا فرد خریدار حس کند این فرد به عنوان یک شخص دلسوز میخواهد به او کمک کند. اگر شرکتی انتخاب کند که از یک طرف خارجی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کند، فعالیتها میتوانند از طریق سیستمهای برنامهریزی که دولتها برای کمک به کسب و کارهای کوچک در اختیار آنها قرار میدهند، سادهسازی شوند.

لیم و همکاران (2013) بیان می­کنند که مشارکت دولت در سیستمهای اقتصادی و سیاسی به ایجاد مشکلات نمایندگی منجر می­شود؛ زیرا دولت می­تواند با استفاده از مالکیت یا نفوذ خود، فعالیتها را در جهت منافع گروه­های خاص کنترل و سهامداران اقلیت را از حقوق خود محروم کند. علاوه بر این، طرح کسب و کار میتواند در جذب سرمایه و جذب شریک تجاری به شما کمک کند. حس تفکر خلاق هنگام کار با مشاغل جدید یا غلبه بر یک چالش تجاری مفید است. توسعه کسب و کار میتواند به صورت داخلی یا خارجی با کمک یک پیمانکار یا مشاور انجام گردد. به طور کلی، توسعه کسب و کار ایجاد ارزش بلندمدت برای یک کسب و کار از مشارکت، مشتریان و بازارها است. مشتریان بالقوه را درگیر نگه دارید. آیا برای پایان سال مالیاتی و پر کردن وارسال اظهارنامه آمادگی دارید. نرم افزار CRM نیز سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان است. این ایدهها میتوانند به شما در یافتن مشتریان بالقوه، کشف فرصتهای جدید، افزایش آگاهی از برند و شبکهسازی کارآمدتر کمک کنند. مهم است که به یاد داشته باشید که ساختار و کارکنان هر شرکت متفاوت است، بنابراین برخی از این ایدهها ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشند.

مدیریت تغییر

بسیار مهم است که مشتریان بالقوه را از طریق تماس، جلسات، ایمیل یا هر راه ارتباطی دیگری که ممکن است مناسب بدانید، درگیر نگه دارید. شما میتوانید آموزش ببینید که چطور با مشتریان رفتار کنید، چطور در یک محل خاص تبلیغ کنید، چگونه فروش اینترنتی خود را چندین برابر کنید، چه کارهایی انجام دهید افراد به شما اعتماد کنند، چطور تبدیل به یک برند شوید و کلی موارد اینچنینی. با معرفی کالاها یا خدمات خود که متناسب با نیازهای آنها هستند، به مشتریان احتمالی در تصمیمگیری برای تبدیل شدن به یک شریک/مشتری کمک میکنید. اگر به مشتریان بالقوه مشاوره یا ارزیابی ارائه دهید، میتواند برای آنها بسیار مفید باشد. سرعت رشد فناوری و تکنولوژی بسیار زیاد است و اگر صاحبان کسب و کار نتوانند خود را با این سرعت تطبیق دهند، به طور حتم با شکست و پسرفت مواجه خواهند شد. البته راه های بسیار زیادی بای تبلیغات وجود دارد و همچنین ترفندهایی برای فروش بیشتر و جذب مشتری.


[ بازدید : 4442 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 29 آبان 1401 ] [ 10:57 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]