فلنج ها در واقع انواع مختلفی وجود دارد


نحوه کار بلبرینگ


در واقع توپ و یک سطح صاف در داخل و خارج برای چرخش ساخته می شود ، وزن بار را تحمل می کند ، و نیروی مرتبط همان چیزی است که چرخش را تشویق می کند. نحوه قرارگیری نیرو به میزان فشار یا فشار شعاعی بستگی دارد.

بارهای شعاعی باعث تحمل وزن بر روی یاتاقان می شوند و باعث می شوند تا چرخیده شود ، در حالی که بارهای رانش فشار از زاویه ای مستقیماً بر روی بلبرینگ وارد می کنند. برخی از یاتاقانها حتی به دو نوع شعاعی و فشار مجهز هستند. یک مثال تایر اتومبیل است که در آن یک بار شعاعی روی یک محور و فشار محوری هنگام حرکت در یک گوشه را پشتیبانی می کند.

یاتاقان ها عنصر مهمی برای بسیاری از ماشین ها هستند ، زیرا آنها اصطکاک بین دو جسم را کاهش می دهند ، به این ترتیب اجزاء در حال حرکت هموارتر می شوند. یاتاقانها به دو دسته اصلی ، یاتاقانهای شعاعی و تحت فشار تقسیم می شوند. شعاعی در چرخش شفت ها قرار دارد و بارهای محوری را پشتیبانی می کند. البته چندین یاطاقان مختلف در این دو دسته موجود است که نصب و راه اندازی نشده است آنها شامل موارد زیر هستند

فلنج ها و کاربرد آنها


در واقع انواع مختلفی وجود دارد یاتاقانهای توپ معمولی ترین نوع هستند و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ابزار تحمل ، قطعات و لوازم جانبی در طیف وسیعی از محصولات برای محافظت و تولید ساخته شده است. به عنوان مثال ، غلطک های چرخ دنده ها فشار یاتاقان ها را تحمل می کنند ، و سپرهای بلبرینگ با اطمینان از اینکه روغن در داخل باقی می ماند ، عمر یاتاقان را طولانی می کند.

معرفی انواع یاتاقان


یاطاقان انواع مختلفی دارند که همگی برای تحمل هر دو نوع بار ، همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت ساخته شده است. هر دو نوع در بار و توانایی پشتیبانی از وزن متحمل شده به کار می روند.

یاطاقان توپ


یاطاقان توپ یک یاتاقان معمولی است زیرا بارهای شعاعی و فشار را تحمل می کند. آنها فقط می توانند وزن کم بار را تحمل کنند و در صورت بار بیش از حد ، گاهی پیچ می شوند. آنها را می توان در بسیاری از محصولات یافت که شامل هارد دیسک ها و تیغه های غلتکی است.

یاتاقان غلتکی


یاطاقان غلتکی برای حمل بارهای سنگین ساخته شده است. غلتک اصلی استوانه ای است و بار بیش از یک منطقه بزرگتر پخش می شود و باعث می شود وزن زیاد وزن تحمل شود. بارهای شعاعی برای یاتاقان های غلتکی مناسب هستند ، اما بارهای رانشی اینگونه نیستند. در صورت عدم وجود فضای کافی ، از یاتاقان سوزن استفاده می شود.

نیروی رانش توپ


بارهای فشار کم وزن و فشار کم توسط بلبرینگهای تحت فشار توپ به بهترین وجه مورد استفاده قرار می گیرند. یاطاقان ust های رانش توپ در صندلی های میله ای استفاده می شود تا از صندلی بهتر حمایت کند ، این تنها یک نمونه از نحوه استفاده از آنها است.

غلتک رانش

یاطاقان غلتک های رانش بسیار شبیه به رانش توپ هستند. مقدار وزنی که متحمل میشود در جایی است که اختلاف آن وجود دارد و رانش های غلتکی در گیربکس های اتومبیل برای پشتیبانی از چرخ دنده های مارپیچ یافت می شوند.

یاطاقان غلتکی


یاطاقان غلتکی برای تحمل بارهای بزرگ تحت فشار و شعاعی ساخته شده اند. تطبیق پذیری این یاتاقان ها باعث می شود آنها را برای مراکز حمل و نقل وسایل نقلیه مناسب سازند زیرا می توانند هر دو نوع بار را با وزن بسیار بالایی تحمل کنند

اندازه بلبرینگ ها

بلبرینگ های بسیاری وجود دارد که برای کاربردهای بسیار خاص ساخته شده اند. به عنوان مثال ، یاتاقان های غلتکی غول پیکر ، یاتاقان های مغناطیسی و انواع دیگر یاتاقان های تخصصی. یاتاقان مغناطیسی می تواند در برنامه های پر سرعت استفاده شوند ، این به این دلیل است که هیچ قسمت متحرک ندارند. ثبات باعث می شود تا بتواند از مواردی که خیلی سریع حرکت می کنند پشتیبانی کند. از آنها برای جابجایی بارهای بسیار سنگین و بزرگ مانند انواع مختلف ساختمانها و قطعات بزرگ ساختاری استفاده می شود.

بلبرینگ را می توان در فروشگاههای آجری و ملات و فروشگاه های آنلاین بلبرینگ بدست آورد. برخورداری از یک عرضه کننده که می تواند بهترین مارک و نوع را توصیه کند ، یک امتیاز است. یاطاقان های جدید برای برنامه های بعدی توسعه یافته و بهبود یافته اند.

VXBیک شرکت آمریکایی است که به سنت خانوادگی خود که از سال 1958 آغاز شده است افتخار می کند. آنها بیش از 50 سال است که انواع و اقسام یاطاقان توپ را به مشتریهای خوشحال وارد می کنند ، صادر می کنند ، عمده فروشی و توزیع می کنند. آنها 24/7 فروش آنلاین بلبرینگ ارائه می دهند و بیش از یک میلیون یاتاقان مختلف را از طریق شرکت NationSkander California توزیع می کنند. نام تجاری VXB با یاتاقان های با کیفیت ، لوازم جانبی و ابزارهای مرتبط مترادف شده است. آنها همچنین خدمات مشتری ستاره ای را ارائه می دهند تا مشتریان را فقط آنچه برای اهداف حرفه ای یا سرگرمی لازم دارند بدست آورند. آنها توزیع کننده رسمی برای سه تولید کننده مختلف ژاپنی هستند و هر ساله رشد و شکوفایی خود را ادامه می دهد.

https://taherzadehbearing.com


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 6 آذر 1401 ] [ 11:17 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]