فنر تحت فشار را به یک پمپ خوب جوش دهید


فروش فنر فشاری پمپ خوب

سیستم های آبرسانی خورشید تابان، تجهیزات صنعتی، تجهیزات استخر و .... یک شرکت قابل اعتماد با موقعیت پمپ خوب برای تولید کننده و وارد کننده شرکت گود پمپ همواره سعی کرده است با کمک به مشتریان خود در بازار و ارائه محصولات عالی و با کیفیت بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. یکی از محصولات این شرکت منبع فشار می باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.


منبع فشار چیست؟

یک چاه ساخته شده از یک لوله منحنی برای ذخیره آب آشامیدنی و آب برای اهداف فنی استفاده می شود. منابع فشار همراه با پمپ های تقویت کننده یا پمپ های شناور، ایستگاه های پمپاژ آب را برای خانه های جدا شده، مزارع، صنایع و مشاغل کوچک فراهم می کنند.


مزایای منبع فشار

از مخزن فشار می توان برای ذخیره هر نوع آب از جمله آب خورنده با محتوای کلسیم بالا استفاده کرد

مقدار آبی که می توان استفاده کرد بسیار بیشتر از یک مخزن سنتی بدون غشاء است

یک منبع تحت فشار خطر آلودگی آب را کاهش می دهد

پمپ ها و اتصالات را می توان مستقیماً روی مخازن افقی نصب کرد

فقط تماس آب با غشاء به این ترتیب خطر خوردگی را از بین می برد، عمر طولانی مدت.

مونتاژ سریع و مقرون به صرفه

منبع تحت فشار


مورد منبع فشرده

مخزن فشار دیافراگمی قابل تعویض عنصری است که در کاربردهای هیدرولیک برای مدارهای آب بهداشتی مانند گروه‌های فشار در ارتباط با دستگاه‌هایی مانند پمپ‌ها یا چکش‌های آبی استفاده می‌شود.

هدف اصلی منبع فشار تامین آب با فشار ثابت برای محدود کردن راه اندازی پمپ در هر ساعت و حفظ عملکرد و مصرف انرژی است. این به دلیل فشار هوای از پیش شارژ شده ذخیره شده بین غشا و سطح فلزی داخلی مخزن امکان پذیر است. هنگامی که فشار افزایش می یابد، بالشتک هوا فشرده می شود و اجازه می دهد تا آب موجود در مخزن فشار پر شود و سپس تحت فشار نگه داشته شود تا زمانی که بتوان دوباره به درخواست کاربر از آن استفاده کرد. منبع تیوپ تیوب Sefa ایتالیا می باشد.


شکل منبع فشار می تواند عمودی یا افقی باشد. حداکثر فشار کاری منبع فشار ممکن است بسته به نیاز سیستم متفاوت باشد. همچنین می تواند از فولاد ضد زنگ گالوانیزه یا AISI 304 ساخته شود تا از عملکرد بالا اطمینان حاصل شود.

کار منابع تحت فشار

هنگامی که سیستم در حال کار است، فشار پمپ به آب اجازه می دهد تا لوله داخل مخزن را پر کند.

هنگامی که فشار به حداکثر مقدار آستانه خود می رسد، پمپ متوقف می شود. حداکثر حجم آب تحت فشار در داخل مخزن. هنگامی که غشاء منبسط می شود، کل حجم مخزن را اشغال می کند. اگر سیستم نیاز به آب داشته باشد، بدون استفاده از پمپ و تنها با استفاده از فشار بالشتک هوا، شروع به خروج از مخزن می کند.

با ادامه روند، لوله تا زمانی که فشار به حداقل مقدار آستانه برسد پمپ می شود. در این مرحله روکش به ابعاد اولیه خود باز می گردد، پمپ مجددا راه اندازی می شود و چرخه جدیدی آغاز می شود.


انواع چاه های تحت فشار

فنر تحت فشار عمودی

منبع تحت فشار افقی

منبع فشار بالا (16 بار)

فنرهای تحت فشار بالا (25 بار)

فنر فشار اینوکس

منبع فشار القایی

تجهیزات ضربه آب

لوله منبع تحت فشار

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316146-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%84%D8%A6%D9%88

با تغییر فشار آب، حجم هوا در منبع فشار منبسط یا منبسط می شود. به تدریج باید میزان هوای مخزن اندازه گیری شود و در صورت کم بودن هوا، مخزن دوباره پر شود. مخازن تحت فشار لوله کشی ظرفیت ذخیره آب مورد نیاز را فراهم نمی کنند.

آزمایش لوله منبع فشار

منبع فشار لوله را برای جریان بررسی کنید

فشار آب مورد نظر را در سیستم توزیع حفظ کنید.

چرخه پمپ را کاهش دهید. شروع و توقف مکرر می تواند به نصب آسیب برساند.

هنگامی که لوله چاه تحت فشار داخلی می شکند و آب هوای اطراف لوله را در داخل مخزن پر می کند، مخزن دچار غرقابی می شود. مخازن پر از آب باید تعویض شوند.

شارژ هوای داخل منبع فشار لوله را بررسی کنید

هوا می تواند تحت فشار از لوله تغذیه خارج شود، به عنوان مثال در یک دوچرخه یا تایر ماشین. از دست دادن هوا در مخزن باعث می شود که لوله توزیع فشار بیش از حد منبسط شود و باعث خرابی زودرس مثانه شود.

از دست دادن هوا باعث چرخش بیش از حد پمپ می شود که می تواند عمر موتور پمپ چاه را کاهش دهد. اگر توانایی فنی برای انجام ایمن این کار را دارید، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. در غیر این صورت، یک متخصص را برای ارزیابی شیلنگ منبع فشار خود استخدام کنید.


فشار هوا را در شیلنگ تامین فشار تنظیم کنید

هنگام کار با منبع فشار و لوله کشی منبع فشار، هشدارهای ایمنی سازنده را بخوانید و رعایت کنید. اگر به کمک نیاز دارید یا در مورد شرایط کاری مطمئن نیستید با یک متخصص تماس بگیرید. وضعیت مخزن، دقت کمپرسور هوا و گیج فشار، موقعیت و وضعیت لوله تامین فشار، شیرهای فشار شکن و سایر عواملی که می‌توانند محیط خطرناکی را برای انجام عملکردهای لازم برای تنظیم ایجاد کنند، بررسی کنید. هوا. فشار

دستورالعمل لوله منبع فشار

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316141-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D9%88%D8%A8

دستورالعمل های معمول سازنده شامل مراحل زیر در بررسی و تنظیم فشار هوا در مخازن تامین فشار و لوله کشی است:

1. پمپ را خاموش کنید یا منبع فشار را از بقیه سیستم جدا کنید.

2. شیر آب را باز کنید تا چاه تحت فشار کاملاً شسته شود.

3. با استفاده از گیج فشار، فشار هوای دریچه هوای بالای مخزن را بررسی کنید.

4. سطح هوا باید 2 psi کمتر از فشار اولیه تنظیم شده باشد.

5. از کمپرسور هوا برای پر کردن مخزن با فشار مناسب استفاده کنید.

6. شیر آب را ببندید.

7. برق را دوباره روشن کنید یا شیر جداسازی را باز کنید و مخزن را پر کنید.

8. با استفاده از فشارسنج بررسی کنید که پمپ با فشار صحیح کار می کند.


[ بازدید : 3023 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 دی 1401 ] [ 19:23 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]