پاکسازی صورت چیست؟ چرا پزشکان آن را توصیه می کنند


کسانی که ممکن است با انجام کارهایی مانند پاکسازی صورت مخالف باشند، می خواهند بدانند پاکسازی پوست چیست؟ و بسیاری می گویند:

مادربزرگ‌های من فقط از سفید کننده و ژله استفاده می‌کردند، اما پوستشان همیشه صاف و سفید بود. پس نیاز به نظافت چیست؟ یک سوال مهم برای آنها این است: پاکسازی پوست چیست؟


در پاسخ به این افراد باید گفت که در زمان های قدیم مانند امروز آلودگی صنعتی و دود نبوده است، نه استرس هایی که امروز بر مردم وارد می شود. به همین دلیل، مردم امید به زندگی طبیعی داشتند و با وجود مراقبت کمی از پوست خود، مشکلات پوستی که امروزه همه ما را آزار می دهد، نداشتند.

احتمالاً کمتر دختری وجود دارد که در 20 سالگی است و ناخودآگاه در آینه نگاه می کند و چین و چروک های ظریفی را روی صورت و اطراف چشمان خود می بیند. بیشتر این چین و چروک ها به دلیل کار زیاد با صفحه نمایش کامپیوتر و موبایل ایجاد می شوند. یا اینکه زمان زیادی را صرف مراقبت از پوست می کنند. آنها ناگهان متوجه وضعیت پوست می شوند و می خواهند هفته ای یک بار تغییری در پوست مشاهده کنند. اما پوست زنده است و مانند سایر اعضای بدن نیاز به مراقبت ویژه دارد.

با در نظر گرفتن این شرایط، ما به شما خواهیم گفت که چرا یک فیسوال یک سرمایه گذاری عالی برای حفظ سلامت پوست شما در طولانی مدت است.


فرآیند پاکسازی پوست چیست و چگونه عمل می کند؟

به طور خلاصه، مراقبت از صورت روشی است که برای از بین بردن بار اضافی و ناخالصی ها از پوست و دادن مواد التیام بخش و مغذی به پوست استفاده می شود.

پاکسازی پوست یک فرآیند چند مرحله ای است که در همه جا یکسان انجام نمی شود. یک متخصص زیبایی یا تکنسین یا حتی یک پزشک متخصص در کارهای صورت برای شما، بسته به نوع صورت، می تواند مراحل مختلفی را در پاکسازی بالینی پوست اضافه یا حذف کند.

اما به طور کلی برای تمیز کردن پوست باید موارد زیر را انجام دهید:

پاکسازی سطح و به دنبال آن پاکسازی عمیق پوست از ناخالصی ها؛

این کار با کمک دستگاه های تصفیه آب، مرطوب کننده ها و دستگاه هایی مانند درماف یا لیزر انجام می شود.

لایه برداری fata;

برای انجام مراحل زیر لازم است بخشی از سد محافظ پوست برداشته شود. در این صورت مواد مغذی یا مواد دارای مواد فعال خاص به راحتی در پوست نفوذ می کنند. لایه برداری صحیح پوست شما را بدون آسیب رساندن به آن روشن تر و جوان تر نشان می دهد.


تغذیه و آبرسانی پوست؛

وقتی پوست آماده شد و یک تورم کوچک در آن ایجاد کردیم. بهترین زمان برای استفاده از مواد مغذی است. موادی مانند روشن کننده یا تجدید کننده کوکتل ها و ضد آکنه در این مرحله به پوست می رسد. اگر از کوکتل استفاده نکنید، هیدراتاسیون پوست به تنهایی به کنترل پوست چرب، پاکسازی پوست خشک و التیام پوست حساس کمک می کند. ساخت آب با کمک دستگاه انجام می شود. در این فاز از ماسک های متعددی استفاده می شود که همگی با نیازهای پوست هر فرد تطبیق داده شده است.

از آنجایی که روش‌های مختلفی برای تمیز کردن چرم وجود دارد، هر کسی می‌تواند این روش‌های ساده را با مواد یا ابزار خاصی انجام دهد. مثلا استفاده از روش های فیزیکی یا شیمیایی برای لایه برداری یا فقط تغذیه پوست با ماسک یا استفاده از ماسک مغذی با دستگاه. به زودی مقاله کاملی در مورد انواع روش های پاکسازی پوست در این سایت منتشر خواهیم کرد.

اگر دوست دارید پوست خود را تمیز کنید، حتما باید روش مراقبت از پوست در جوانی را بدانید. همچنین اگر به پوستی صاف علاقه دارید، مطالعه روتین پوست کره ای را در این سایت توصیه می کنم.


فواید پاکسازی پوست و صورت چیست؟ فاطمه حبشی

اکثر افرادی که پاکسازی بالینی پوست را امتحان می کنند، احساسات خود را در مورد پوست خود با چند عبارت تکراری بیان می کنند:

احساس میکنم پوستم روشن تر شده

رطوبت را روی پوستم احساس می کنم

پوستم روشنه

و اگر مرتب و ماهانه برای آرایش صورت بروند، می گویند:

لکه ها از بین رفته اند

چین و چروک روی پوستم کمتر دیده می شود

آکنه من خیلی تحت کنترل است


در اینجا چیزی است که مشتریان در مورد احساسات خود می گویند. اما علاوه بر اثر پاکسازی پوست; ناگفته نماند که برای تثبیت اثرات پاکسازی یا کمک به حفظ سلامتی، جوانی و تمیزی پوست، باید برای بقیه سال برنامه داشته باشید. این برنامه روتین مراقبت از پوست نامیده می شود و ممکن است بسته به نگرانی پوست شما اشکال مختلف درمان یا مراقبت داشته باشد.

تجویز محصولات مناسب در روتین پوست کار هرکسی نیست و بهتر است از داروخانه ای که هم محصولات پوست و هم محصولات بازار را کنترل می کند کمک بگیرید.


پاکسازی پوست صورت؛ در خانه، در آرایشگاه یا در کلینیک؟

خبر خوب این است که می توانید پوست خود را در خانه تمیز کنید.

البته همه نمی توانند به تنهایی پاکسازی بالینی پوست را برای مقابله با مسائل ایمنی و هزینه بالای مواد و دستگاه های صورت انجام دهند. اما اگر بودجه شما محدود است یا به کلینیک یا آرایشگاه معتبر دسترسی ندارید. با انجام مراحل زیر می توانید پوست خود را در خانه تمیز کنید، برای پوست های چرب هفته ای یک بار و برای پوست های خشک هر دو هفته یک بار.

آرایش و آلودگی های صورت خود را با میسلار یا پاک کننده آرایش پاک کنید.

از یک پاک کننده بدون صابون استفاده کنید تا هر گونه باقیمانده از مواد قبلی را پاک کنید.

تونر بزنید.

صورتت را پاک کن این کار را می توان با اسکراب های آماده یا خانگی انجام داد. البته هر پوستی کاندید مناسبی برای اسکراب نیست و پوست ملتهب باید پس از رفع التهاب پوست درمان شود.

پوست خود را با دست یا با وسایلی مانند گواشا ماساژ دهید.

ماسک ها یا سرم های مغذی و مرطوب کننده را روی پوست بمالید

این مواد را با یک مرطوب کننده یا کرم شب روی صورت خود قفل کنید.

در آرایشگاه نیز همین روش انجام می شود، اما تفاوت بین لایه برداری پوست در کلینیک و لایه برداری پوست در سالن و خانه. گونه های مفید، تجهیزات ویژه، تکنیک ها و تکنولوژی و از همه مهمتر حضور پزشک برای نظارت بر عملیات های نیمه تهاجمی. آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست فاطمه حبشی

قیمت بالاتر پاکسازی پوست و درمان صورت در کلینیک نسبت به آرایشگاه به دلیل تخصص و تجهیزاتی است که کلینیک زیبایی دارد.


پاکسازی پوست در کلینیک چقدر طول می کشد؟

همانطور که گفتیم مراحل کار بسته به نوع درمانی که می خواهید یا دکتری که با توجه به مشکل شما تجویز می کند متفاوت است. همچنین در جایی که می روید، ممکن است پوست را با دستگاه تمیز کنند یا از تجهیزات با دستگاه استفاده کنند.

به طور معمول، یک درمان آبی 7 عملکردی در کلینیک بلفی حدود 30 دقیقه طول می کشد و پس از آن شما متوجه تغییر قابل توجهی در شفافیت پوست خواهید شد.


دستگاه هیدراتاسیون چیست و چه فوایدی دارد؟

اگر آرایشگر یا آرایشگر شما در حال تمیز کردن صورت شما از مواد استفاده می کند و با ماساژ و لیفت مخصوص به شما آرامش می دهد. 2 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد تا صورت تمیز شود.

نتیجه گیری: پاکسازی پوست چیز جدیدی نیست. این روش سالهاست که در کشورهایی مانند کره و فرانسه مورد استفاده قرار می گیرد. پوست خاص و صاف خوانندگان کره ای را می توان به مراقبت ویژه و مداوم از پوست از طریق فیشال و شستشوی صورت نسبت داد. در اثربخشی پاکسازی پوست در طولانی مدت، به ویژه برای به تاخیر انداختن پیری پوست، شکی نیست. اما برای اینکه این نتایج ماندگاری بیشتری داشته باشند و سریعتر به نتایج دلخواه برسند، باید مراقبت از پوست خود را برای بقیه ماه با توجه به نیازهای پوست در این سن برنامه ریزی کنید.


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 22 دی 1401 ] [ 9:32 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]