??????? ???? ?????? ?? ???? ?? ?????




در این مقاله قصد داریم تاریخچه شرکت ایسوس را مرور کنیم، ضمن بیان مختصری از داستان برند ایسوس، در مورد محصولات این شرکت و تاثیر آن بر دنیای مادربردها صحبت خواهیم کرد. همچنین خرید لپ تاپ ایسوس با دانستن تاریخچه آن بسیار راحت تر و قابل اعتمادتر است. تاریخچه شرکت ایسوس طولانی نیست. با این حال، این شرکت جوان به زودی در میان رقبای قدرتمند خود محبوبیت پیدا کرد.

تاریخچه ایسوس و نقش ایسر در تولد آن

همانطور که تاریخچه ایسوس نشان می دهد، این سازنده کامپیوتر و تجهیزات جانبی در آوریل 1990 در جهان تاسیس شد. ایده ایجاد این شرکت که بعدها به یکی از برندهای تولید کننده تجهیزات کامپیوتری بزرگتر تبدیل شد، از مهندسان سابق برخاسته است. از برند ایسر با خرید لپ تاپ های ایسر و قیمت آن ها به دلیل کیفیت منحصربفردشان تجربه فوق العاده ای خواهید داشت.

برند ایسوس ساخت کدام کشور است؟

ایسوس یک برند ابرقدرت تایوانی است که در تولید کالاهای دیجیتال به خصوص لپ تاپ بسیار محبوب است و رقابت زیادی با رقبای خود مانند لنوو و اپل دارد. دفتر مرکزی ایسوس در تایپه، پایتخت تایوان قرار دارد. این سوال که لپ تاپ ایسوس ساخت کدوم کشور هست همون بالاست، لپ تاپ های ایسوس برای تایوان هستن ولی لپ تاپ هاشون رو در سراسر دنیا می سازن.

بنیانگذاران برند ایسوس

در ابتدای تاسیس ایسوس افرادی مانند تی.ح تونگ، تد هسو، وین هسیه و ام تی لیائو به عنوان بنیانگذاران تاریخ ایسوس معرفی شدند. تقریبا سی و یک سال از ظهور این برند می گذرد و ایسوس در این مدت کوتاه جوایز زیادی را کسب کرده و در بازار جهانی مورد احترام زیادی قرار گرفته است.

بنیانگذاران داستان برند ایسوس

لپ تاپ ایسوس ساخت کدام کشور است؟

در بررسی اجمالی برند ایسوس می خواهیم هدف اولیه آن را به شما بگوییم. شاید برای شما سوال پیش بیاید که برند ایسوس برای کدام کشور است؟ تایپه، پایتخت تایوان، یکی دیگر از شهرهای آسیای شرقی است که یکی از برندهای تکنولوژی جهان در آن متولد شد. در گذشته شهرهای سئول، پکن، دانگو و بسیاری دیگر از شهرهای آسیای شرقی راه را برای تولد برندهای معروفی مانند شیائومی، سامسونگ و هواوی هموار کردند.

برند ایسوس که از نام اسب بالدار اساطیر یونانی پگاسوس نامگذاری شده است، با فروش 52 میلیون دستگاه در طول سال موفق ترین شرکت تایوانی است. این برند در زمینه فناوری به جایگاه دهمین برند برتر آسیا رسیده و هم اکنون علاوه بر تایوان در حال ساخت کارخانه های خود در چین، مکزیک و جمهوری چک است و هر روز به تولید خود می افزاید.

مروری بر برند ایسوس و محصولات آن

ایسوس تولید خود را با مادربردهای مبتنی بر پردازنده های اینتل آغاز کرد. این محصولات ناشی از امضای قرارداد همکاری بین اینتل و ایسوس در سال 2000 است. فروش بالای ایسوس در بازار جهانی باعث شد تا اندکی پس از همکاری اینتل و ایسوس، AMD پیش رفت و توافقنامه همکاری خود را به ایسوس نشان داد.

تاریخچه ایسوس با همکاری اینتل برای ایسوس مفیدتر از AMD است، زیرا برند اینتل بینش هایی را در مورد پردازنده های نسل بعدی خود پس از IBM به ایسوس ارائه می دهد. برند ایسوس در زمینه ساخت لپ تاپ و سایر تجهیزات ایسوس محبوبیت زیادی به دست آورده است.

مروری بر برند و محصولات و مانیتور ایسوس

💻

آی‌بی‌ام متشکل از پنج شرکت فعال در تولید و عرضه سخت‌افزار و نرم‌افزار، مشاوره در زمینه‌های میزبانی، زیرساخت‌های کلان، رایانش مرکزی و فناوری نانو است. نکته جالب در مورد این توضیح این است که ایسوس تنها 6 ماه پس از IBM مادربردهای طراحی شده پیرامون پردازنده های اینتل را روانه بازار کرد.

سطوح مختلف محصولات ایسوس

در تاریخچه شرکت ایسوس، تولید محصولات متنوع بوده و شامل مادربردهای اینتل، مادربردهای AMD، کارت گرافیک تجهیزات شبکه، نت بوک، تبلت، مانیتور، کارت صدا، تجهیزات سرور، یو پی اس و جی پی اس می باشد. این محصولات در سه سطح مختلف برای سه گروه مصرف کننده طراحی، تولید و عرضه می شوند. تمرکز اصلی ایسوس در تولید کارت گرافیک است که به عنوان مثال می توان به کارت گرافیک کامل ARES اشاره کرد.

کارت های گرافیک MARS II و Direct CU II برای گروهی از کاربران ساخته شده اند که به یک دسته خاص تعلق دارند. این کارت ها با کولرهای مخصوص به خود؛ آنها از قدرتمندترین کارت های گرافیک جهان هستند.

همانطور که بسیاری از وب سایت های مبتنی بر اطلاعات جهانی ادعا و تایید می کنند، برند ایسوس یکی از بهترین تجهیزات سرور در جهان است. این شرکت در سال 2005 توانست اولین کارت گرافیک مجهز به فناوری Physx انویدیا را روانه بازار کند. عرضه این کارت گرافیک افق جدیدی برای دوستداران بازی بود.

از دیگر دستاوردهای این شرکت تایوانی می توان به مادربرد Crosshair VI Formula شرکت ایسوس اشاره کرد که توانست به عنوان مادر تیم FX AMD رکورد جهانی فرکانس پردازنده را به ثبت برساند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

فعالیت ایسوس در زمینه نرم افزار

طراحی و پیاده سازی رابط گرافیکی UEFI به جای رابط BIOS یکی از معروف ترین نرم افزارهای طراحی شده در دنیا برای مادربردها می باشد. در مورد قدرت این رابط گرافیکی می توان بسیار گفت که می تواند قبل از اجرای سیستم عامل با کمک ماوس در تنظیمات سخت افزاری دخالت کند و این تغییرات را به صورت گرافیکی اعمال کند.

تاریخچه ایسوس

در سال 2006، خط تولید جدیدی به نام Republic Of Gamers شروع به تولید محصولاتی برای گیمرها کرد. در ضمن برای این محصولات برندی مخفف Republic Of Games به نام ROG است که بر روی انواع لپ تاپ های این خانواده نصب می شود. خرید کامپیوتر برای کسانی که کیفیت و دستگاه قدرتمند را دوست دارند می تواند انتخابی عالی باشد.

اقتصاد در تاریخ ایسوس

فروشگاه ebuy ایسوس به طور متوسط ​​سالانه 18.5 میلیارد دلار درآمد دارد که 337 میلیون آن سود خالص است. سهام این شرکت در بورس تایوان و لندن به فروش می رسد. برای طیف گسترده ای از محصولات ایسوس، این تعداد زیاد به نظر نمی رسد.

امیدواریم در این توضیحات کوتاه برخی از مهمترین دستاوردهای این برند جهانی را توضیح دهیم. او هنوز سن خود را نگذرانده اما در بازار فناورانه جهان سن خود را پشت سر گذاشته و به تنهایی در این صنعت افق های جدیدی را به روی مخاطب گشوده است.

آخرین کلمه

در این مقاله تاریخچه ایسوس را خواهیم دید و در مورد دنیای تولید کننده لپ تاپ ایسوس و موسس آن صحبت خواهیم کرد، سروران گرامی، اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ های ایسوس را دارید و می خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید، می توانید به سایت کالاما مراجعه کنید و در مورد محصولات و لپ تاپ های مختلف.


[ بازدید : 7859 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 12 شهريور 1402 ] [ 9:48 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]