????? ??? ??????? ?????



صرافی های ارز دیجیتال یک مدل تجاری و مکانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند که بخش مهمی از این بازار بزرگ را تشکیل می دهند. این صرافی به مشتریان این فرصت را می دهد تا ارزهای دیجیتال خود مانند بیت کوین و اتریوم را به سایر ارزهای دیجیتال یا بیت ارز های قانونی تبدیل کنند.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی بر اساس خرید و فروش به دست می آید و اگر تقاضا برای ارز زیاد باشد قیمت آن افزایش می یابد و اگر تقاضا کم باشد قیمت کاهش می یابد. صرافی های دیجیتال از نظر عملکرد و محتوا با یکدیگر متفاوت هستند و می توانند دفاتری در مکان های خاص مانند صرافی های سنتی داشته باشند یا خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین به کاربران ارائه دهند.

این صرافی ها اغلب به عنوان واسطه در نحوه انجام تراکنش های کاربران با ثبت سفارش خرید و فروش در صرافی عمل می کنند و صرافی ها درصدی از هر تراکنش را به عنوان کارمزد برای خود و ارزهای مختلفی که کیف پول آن ارز را در وب سایت خود دارند، در نظر می گیرند. تا کاربران بتوانند ارزهای مختلف را در صرافی وارد کرده و در آنجا نگه دارند تا برای تراکنش های خود از آنها استفاده کنند. نوع دیگری از تبادل وجود دارد که مستقیماً با صاحبان وب سایت کار می کند. معمولا اخبار ارز دیجیتال این صرافی ها محلی هستند و خدمات خود را به کاربران یک کشور خاص ارائه می دهند.


[ بازدید : 15515 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 شهريور 1402 ] [ 12:38 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]