اسپری تاخیری ویاگرا


اسپری تاخیری ویاگرا یکی از پرفروش ترین و پرفروش ترین محصولات ازدواج با برند معروف ویاگرا می باشد که توسط شرکت داروسازی معروف فایزر تولید می شود. این محصول انزال زودرس در آقایان را به تاخیر می اندازد و درمان می کند. اسپری ویاگرا علاوه بر تاخیر در نعوظ و بزرگ شدن سریع آلت تناسلی استفاده می شود که باعث افزایش اعتماد به نفس و میل جنسی مردان می شود. برای خرید اینترنتی دارو با ما همراه باشید.

اسپری تاخیری ویاگرا چیست؟

اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین داروهای تزریقی و قرص حجم دهنده فوری را به شما معرفی کنیم، مطمئنا یکی از آنها ویاگرا تزریقی با دوز 99000 داروی ساخت آمریکا است. این در شرکت داروسازی Pfizer که یکی از بزرگترین شرکت های آمریکا است، تولید می شود. برند ویاگرا یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت در سراسر جهان است که سبد قرص و اسپری کند رهش را ارائه می دهد.


اسپری تاخیری برای کمک به برقراری رابطه جنسی و عشق ورزیدن طولانی تر طراحی شده است. در یک مطالعه، مردانی که از این اسپری استفاده کردند، 64 درصد بیشتر دوام آوردند زیرا نقش موثری در افزایش مدت زمان رابطه جنسی دارد. انزال زودرس یکی از بزرگترین مشکلات مردان در سراسر جهان است، بنابراین فرصت برای جلب رضایت شریک جنسی به شدت محدود است و این مدت کوتاه رابطه باعث نارضایتی هر دو می شود.

بنابراین یکی از موثرترین راه ها برای رفع مشکل زود انزالی استفاده از اسپری تاخیری ویاگرا حاوی لیدوکائین است. این اسپری با استفاده موضعی انزال زودرس را معکوس می کند و نیازی به داروهای تاخیری دیگر ندارد و در بسیاری از مردان نتایج خوبی را نشان داده است.

اسپری تاخیری ویاگرا با ویتامین E به جلوگیری از حساسیت و آلرژی پوست کمک می کند و از تخریب بافت سلولی جلوگیری می کند. علاوه بر این، دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به عنوان یک مانع در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند.

درمان انزال زودرس با تاخیر در انزال

انزال زودرس یا PE می تواند ناشی از اضطراب و استرس، انزال بیش از حد یا شرایط سلامت روان مانند افسردگی باشد. این عمدتا زمانی اتفاق می‌افتد که مردی در طول رابطه با شریک زندگی خود زودتر از حد انتظار انزال می‌کند. مردان مبتلا به PE در عرض چند دقیقه یا چند ثانیه پس از تحریک جنسی، انزال سریع یا ارگاسم را تجربه می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که انزال زودرس در واقع شایع ترین اختلال جنسی در مردان است. بسیاری از مردان از این وضعیت احساس خجالت و ناامیدی می کنند و از هر 3 مرد 1 نفر ممکن است در مقطعی از زندگی خود این مشکل را در رختخواب تجربه کند. اگر انزال زودرس بر عزت نفس و زندگی خانوادگی شما تأثیر می گذارد، درمان های موثر با قرص ها و اسپری های تاخیری می تواند به شما کمک کند که طول عمر بیشتری داشته باشید.

انزال زودرس می تواند جسمی یا روانی باشد، معمولاً اختلالی است که با گذشت زمان یا با یک محصول موثر قابل درمان است. برای درمان زود انزالی از کرم ها، ژل ها و اسپری هایی که حاوی داروهای بی حس کننده مانند بنزوکائین، لیدوکائین یا پریلوکائین هستند استفاده می شود. آنها 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی قرار می گیرند تا به کاهش حساسیت و تاخیر در انزال کمک کنند.

آیا استفاده از اسپری تاخیری بی خطر است؟

اسپری های تاخیری به طیف وسیعی از اسپری های طراحی شده برای درمان زود انزالی اشاره دارد. اسپری تاخیری با لیدوکائین ساخته می شود. لیدوکائین یک بی حس کننده موضعی رایج و به خوبی اثبات شده با سابقه طولانی است. مطالعات بالینی نشان داده است که این ماده فعال بی خطر است و برای اکثر مردان قابل تحمل است. اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، نباید از اسپری تاخیری برای درمان انزال زودرس استفاده کنید و قبل از شروع استفاده از هر گونه اسپری تاخیری باید سابقه پزشکی خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

توجه داشته باشید که بهترین قرص کلفت کننده دائمی حاوی مواد فعال یکسانی نیستند. برخی حاوی لیدوکائین، برخی دیگر ممکن است حاوی بنزوکائین یا سایر داروهای بی حس کننده موضعی باشند. اگر پوست حساسی دارید، قبل از استفاده از اسپری تاخیری با پزشک خود مشورت کنید.


تاثیر اسپری تاخیری ویاگرا

اسپری تاخیری همانطور که از نامش پیداست برای کاهش سختی در نواحی آلت تناسلی او استفاده می شود که می تواند انزال او را به تاخیر بیندازد. اسپری تاخیری ویاگرا حاوی 12 درصد لیدوکائین است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است که بر روی انسان تاثیری ندارد. لیدوکائین با ایجاد بی حسی موقت در آلت تناسلی، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد و از انزال زودرس جلوگیری می کند. برای تهیه این محصول از داروی آرسان طب نیازی به نسخه نیست. به طور کلی، هنگام استفاده از اسپری طولانی مدت ویاگرا، نیازی به مصرف سایر داروها یا سایر قرص های تاخیری نیست. با افزایش زمان رابطه، احساس اعتماد به نفس در مردان و رضایت جنسی در زنان افزایش می یابد.

کرم یا اسپری تاخیری لیدوکائین؟

لیدوکائین که با نام لیگنوکائین نیز شناخته می شود، به صورت اسپری و کرم عرضه می شود. هر دوی آنها به یک هدف عمل می کنند، آلت حساس آلت تناسلی را ضعیف می کنند تا ارگاسم را به تعویق بیندازند و به شما کمک می کنند تا مدت بیشتری دوام بیاورید.

اسپری باید در فاصله 30 سانتی متری از آلت تناسلی استفاده شود و با حرکات دایره ای مالیده شود.

تفاوت اسپری با کرم در این است که اسپری فقط از یک ماده فعال یعنی لیدوکائین استفاده می کند. لیدوکائین به شکل اسپری موثر است و برای موثر بودن نیازی به مواد اضافی ندارد.

استفاده از اسپری آسان تر و کمتر از روغن است. اسپری های تاخیری مبتنی بر لیگنوکائین به سرعت عمل می کنند و تنها به 15 دقیقه زمان نیاز دارند تا ترشح شما را به تاخیر بیندازند. از طرفی کرم را باید حداقل 30 دقیقه قبل از مقاربت استفاده کرد. ساق پا

کرم لیدوکائین می تواند به شریک زندگی شما منتقل شود و بر واژن تأثیر بگذارد. اما اسپری پخش نمی شود مگر اینکه با دهان تماس پیدا کند.

هشدار قبل از استفاده از اسپری ویاگرا

البته باید درک کرد که قسمتی از پوست که محصول در آن استفاده می شود نباید زخمی یا ملتهب شود و اگر به این دسته ها حساس است باید از تأخیر و عوامل بی حس کننده خودداری شود.

با وجود اینکه لیدوکائین دارای تاییدیه FDA است و عوارض جانبی ندارد، توصیه می شود از این محصول در حین رابطه جنسی در دوران بارداری استفاده نکنید.

مراقب باشید اسپری تاخیری ویاگرا را روی کیسه بیضه، واژن یا مجرای ادرار اسپری نکنید و از آن به عنوان بی حس کننده دندان استفاده نکنید. اگر این نکات را رعایت کنید، می توانید با افزایش مدت زمان رابطه جنسی و ایجاد بی حسی در آلت تناسلی بدون عوارض، حداکثر لذت را ببرید. رضایت کامل شما از محصولات زناشویی آرسان طب هدف ماست.

برخی افراد به اشتباه اسپری های بی حس کننده دندان حاوی لیدوکائین را جایگزین اسپری های تاخیری جنسی می کنند که این کار بسیار اشتباهی است. زیرا دوز اسپری های بی حس کننده بسیار بالاست و تجربه بی حسی آلت تناسلی در حین رابطه جنسی چندان خوشایند نیست. علاوه بر این وجود ویتامین E در اسپری تاخیری ویاگرا 99000 آن را از محصولات مشابه متمایز می کند.

نحوه استفاده صحیح از اسپری تاخیری ویاگرا

ابتدا آلت تناسلی را با آب کاملاً بشویید. سپس هنگام استفاده برای اولین بار، محصول را 1 تا 3 بار روی ناحیه زیر آلت تناسلی اسپری کنید.

حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد تا محصول شروع به کار کند و پس از این مدت آلت متورم و سفت می شود. اما اوج اثر آن حدود 30 دقیقه طول می کشد و بعد از آن بین 30 تا 45 دقیقه زمان دارید تا بدون انزال رابطه جنسی داشته باشید. بنابراین مصرف دارو 30 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی توصیه می شود.

این محصول را بیش از دو بار در 24 ساعت استفاده نکنید. برای اولین بار با تعداد کم اسپری شروع کنید یعنی. حدود 2 تا 3 اسپری برای تاخیر در انزال و در صورت لزوم تا 6 تا 9 بار اسپری به دلیل دوز صحیح معمولاً این تعداد اسپری لازم نیست. از این محصول..


[ بازدید : 5333 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 4 بهمن 1402 ] [ 19:40 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]