برترین روش های مورد استفاده جهت افایش عمر مفید باتری آیفون کدام اند؟


همانطور که اطلاع دارید باتری گوشی های مختلف از هر برندی دارای یک ظرفیت و عمر محدود هستند که پس از گذشت مدت زمان مشخصی از استفاده کردن آن به مرور کیفیت عملکرد آن کاهش پیدا می کند و این موضوع می تواند در عملکرد کلی گوشی و سایر تجهیزات وقطعات داخلی آن تاثیر فراوانی را داشته باشند. روش های بسیاری وجد دارد که با توجه کردن و استفاده از آن ها می توان به مقدار قابل توجهی در افزایش سطح عمر مفید باتری گوشی های هوشمند امروزی تاثیر گذاشت.

آیفون یکی از برندهای گوشی است که در بین مردم کشور ما از محبوبیت بسیاری برخوردار است و تقریبا هزینه ی مورد نیاز جهت خریداری آن بالا است و این موضوع حساسیت افراد را از جانب نگهداری و مراقبت از آن افزایش می دهد. با توجه به مطالب شرح داده شده در قسمت بالا می خواهیم برترین روش هایی که می توان جهت افزایش عمر مفید باتری آیفون اصل مورد استفاده قرار گیرد، را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید و هر گونه سوالی که در ارتباط با این مضوع برای شما وجود دارد را دریافت کنید.

نگهداری بهتر باتری آیفون

قبل از این که به بررسی هر موضوعی و یا نکته ای که در ارتباط با مراقبت از باتری های آیفون وجود دارد، بپردازیم بهتر است به صورت خلاصه یکسری از مطالب را که در این باره در وبسایت های مطرحی همانند فونی شاپ انتشار پیدا کرده است، ارائه دهیم پس مطالعه یاین مقاله را از دست ندهید. باتری ها هم در کنار پیشرفت تکنولوی و نوآوری های مختلف پیشرفت هایی را در عملکرد و ساختار داشته اند و نسل های جدید تری از آن ها در گوشی های همراه از هر برندی مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند گوشی همراه از کدام برند مطرح باشد از هر برندی که باشد برای انجام دادن فعالیت ها و عملکرد ها نیاز به یک منبع انرژی دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز قطعه های مختلف خود را تامین کند و این موضوع می تواند اهمیت باتری و کیفیت آن را به خوبی بیان کند.

دو نوع از برترین باتری ها که امروزه در گوشی های اسمارت آیفون و یا اندروید استفاده می شوند، باتری های یتیوم یونی و باتری های لیتیوم پلیمری می باشند و هر دو نوع باتری به مرور زمان و استفاده کردن از آن ها، دچار یکسری از تغیرات می شوند و این تغییرات ایجاد شده می تواند ظرفیت آن و قدرت نگهداری شارژ را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

هر چقدر هم شما نکات ایمنی را برای مراقبت از باتری آیفون خود انجام دهید باز کاهش کیفیت و کارایی باتری پس از گذشت مدت زمان مشخصی از عمر باتری امری غیر قابل اجتناب و شما می تواند تنها با مورد توجه قرار دادن یکسری از نکات مهم که در وبسایت های فروشگاهی معتبری همانند فونی شاپ سرعت کاهش ظرفیت باتری را کاهش دهید.

برترین روش ها جهت افزایش عمر مفید باتری آیفون کدام اند؟

کنار گذاشتن قاب ها و کیس های موبایل

یکی از برترین اکسسوری هایی که در ارتباط با گوشی های همراه در بازار موجود می باشد و به وفور مورد استفاده ی تمامی افراد قرار گرفت می شوند، قاب ها و کیس های موبایل می باشند. در بیشتر مواقع افراد تنها دلیل استفاده کردن از قاب های برای گوشی های خود را افزایش سطح زیبایی می دانند و یا می خواهند از آن ها در برابر برخورد ها و ضربه ها جلوگیری کنند اما از صدمه هایی که این قاب ها می توانند به گوشی های همراه وارد کنند اطلاع کاملی ندارند. این که قاب و یا کیس های می توانند از گوشی های همراه در بعضی از مواقع در برابر ضربه جلوگیری کنند، امری غیر قابل انکار است اما به همان اندازه که در برابر ضربه از گوشی مراقبت می کنند می توانند در فرآیند خنک شدن گوشی و باتری اختلال ایجاد کنند و در نهایت پرسه ی شارژ شدن باتری با مشکل رو به رو شود.

اطمینان پیدا کردن از اورجینال بودن شارژر

شارژر و اصل بودن آن تاثیر بسیاری را در کیفیت شارژ شدن باتری و افزایش طول عمر آن دارد و این موضوع تنها در باتری آیفون و یا باتری گوشی خاصی صدق نمی کند و باید در استفاده کردن از تمامی گوشی های همراه مورد توجه قرار گرفته شود.

شما می تانید برای افزایش طول عمر باتری گوشی همراه خود، از استفاده کردن از هر گونه شارژر تقلبی و یا کیفیت پایین خودداری کند. طبق مطالب نشر داده شده در وبسایت فروشگاهی معتبر فونی شاپ تا جایی که امکان دارد از شارژر فابریک و اصل گوشی خود بای شارژ کردن باتری گوشی استفاد کنید و در صورت نیاز به خریداری شارژر سعی کنید شارژری را خریداری کنید که اصل باشد تا آسیب های جدی به باتری و گوشی هراه وارد نشود.

از گرم شدن گوشی جلوگیری کنید

اگر بخواهیم یک عامل را به عنوان عامل اصلی آسیب رسیدن به باتری ها بیان کنیم، چیزی جز گرمای زیاد نیست. گرما به عنوان اصلی ترین و خطرناک ترین دشمن سلامت گوشی و باتری گوشی همراه شناخته می شود و اگر تحت هر شرایطی گوشی بیش از اندازه در معرض حرارت و گرما قرار گرفت شود، با سرعت بیشتری دچا آسیب و افت کیفیت می شود. به همین دلیل بهتر است از قرار دادن گوشی همراه خود در معرض گرما و یا حرارت خودداری کنید. سعی کنید گوشی خود در معرض تابش مستقیم نور خورشید، حرارت بخاری و ... برای مدت مان طولانی قرار ندهید.

بازه ی زمانی شارژ باتری آیفون را به حداثل برسانید

یکی از تصورات کاملا غلطی که در ارتباط با باتری موبایل وجود دارد و افراد باید از غلط بودن آن اطلاع پیدا کنند این است که باتری باید به طور کامل خالی شود و پس از خالی شدن سطح شارژ باتری به طور کامل و رسیدن آن به 0% باید شارژر را متصل کنند در حالی که این اتفاق می تواند آسیب های جدی را به باتری و گوشی همراه وارد کند. البته این باور در ارتباط با نسل باتری های قدیمی درست بوده اما امروزه باتری های لیتیومی پلیمری و لیتیومی حافظه ای ندارند و افراد استفاده کننده از آن می توانند با خیالی آسوده آن را قبل از رسیدن به شارژ 0% به شارژر متصل نمایند.

خرید باتری آیفون از فونی شاپ

برای خرید باتری اصلی آیفون از سایت معتبر فونی شاپ اقدام به خرید نمایید و از مزایای آن بهرمند شوید

https://fonishop.com



موضوعات: انتشارات علمی و تکنولوژی,
[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 21 اسفند 1399 ] [ 16:50 ] [ محتوا گذار ]

دانستنی های جالب از شاسی بلند سوپرلوکس کاملاً الکتریکی


بازار خودروی چین در سال‌های اخیر با مارک‌های تجاری مختلفی رو به رو شده است که Hongqi یکی از این مارک های تجاری است. این محصول به سال ۱۹۵۸ برمی گردد و اعتبار دارد، به ویژه مارکی که مقامات دولتی از آن استفاده می‌کردند؛ بنابراین وقتی مدل جدید Hongqi معرفی می‌شود، مردم محلی به آن توجه می‌کنند. این شاسی بلند بزرگ تمام برقی اولین نمایش خود را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۰ انجام می‌دهد.

این شاسی بلند بزرگ طراحی شبیه به BMW X۷ و Hyundai Palisade دارد و همچنین شاهد نمایی از طراحی خودروهای رولزرویس در آن هستیم. ظاهر بیرونی جدیدترین محصول هنگ چی، ترکیبی از مرسدس بنز کلاس S و رولزرویس فانتوم را یادآوری می‌کند. این خودرو با نام H۹ حدود ۵/۲ متر طول دارد و همراه فاصله محور‌های بیش از ۳ متر فضای بسیار خوب برای زانو‌های سرنشینان فراهم خواهد کرد.



موضوعات: انتشارات علمی و تکنولوژی,
[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 15 مرداد 1399 ] [ 13:0 ] [ محتوا گذار ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]