درمان کندیلوم با Kinoko Platinum AHCC ساخت آمریکا



AHCC Kinoko پلاتینیوم مدل 60 کپسول 750 میلی گرمی یکی از مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و به ویژه از بین بردن ویروس پاپیلوما است که منجر به درمان دائمی زگیل های HPV می شود. معروف ترین و بزرگترین شرکت در زمینه تولید این محصول شرکت Quality Of Life ساخت آمریکا می باشد 🇺🇸 . با توجه به بررسی های بسیاری از کاربران آمازون در سراسر جهان، به راحتی می توانید تاثیر معجزه آسای این محصول را در از بین بردن کامل این ویروس بدنام مشاهده کنید. تمامی مصرف کنندگان این محصول پس از سال ها مبارزه و عدم پاسخگویی به هیچ درمانی به طور معجزه آسایی از شر زگیل تناسلی خلاص شده اند.

این شرکت آمریکایی محصولات مختلف کینوکو AHCC را در دوزهای مختلف تولید می کند که بهترین محصول این شرکت Kinoko Platinum است که ارزش بیشتری نسبت به انواع AHCC دارد و برای درمان زگیل تناسلی معمولا فقط کپسول AHCC می باشد. پلاتین نمونه دستور داده شده است

کپسول AHCC Kinoko Platinum Model 60 750mg با ترکیب آلفا گلوکان، ترکیبی انحصاری از قارچ شیتاکه است که برای حمایت از سلامت ایمنی، حفظ سلول های T و فعالیت سلول های کشنده طبیعی طراحی شده است و توسط بیش از 1000 کلینیک در سراسر جهان استفاده می شود.

این کپسول AHCC از نظر بالینی در بیش از 30 آزمایش بالینی انسانی اثبات شده است: عصاره قارچ AHCC ما حاوی انواع قارچ های دارویی است. از جمله قارچ های شیتاکه و میسلیوم، کپسول های AHCC از این نظر منحصر به فرد هستند که در حالی که بیشتر قارچ ها عمدتاً حاوی بتا گلوکان هستند، AHCC سرشار از آلفا گلوکان است. که نوعی پلی ساکارید است که اثر تحریک کننده ایمنی بسیار قوی دارد.

برای کسانی که می خواهند این گانودرما را امتحان کنند، مجموعه ما محصولی با بیش از 10 عصاره قارچ در یک کپسول به نام کپسول AHCC برند Vitablossom شامل قارچ ریشی (که حاوی گانودرما) و قارچ شیتاکه حاوی AHCC و 8 قارچ دیگر است، فرموله کرده است. در این مصرف گانودرما باید محدود باشد و همراه با مکمل‌های دیگر استفاده شود، اما محصولاتی که در فضای مجازی تبلیغ می‌شوند و افراد را با تصورات نادرست در مورد بهبودی کامل بیمار گمراه می‌کنند، همگی ساخت ایران هستند که تیم ما مدارک آزمایش معتبری را پیدا کرده است. حاوی 1% گانودرما نیست. AHCC چیست؟

AHCC مخفف Active Hexose Correlated Compound است. این قارچ که از قارچی به نام شیتاکه تولید می شود با قارچ گانودرما متفاوت است. شیتاکه اثرات درمانی زیادی دارد و به دلیل وجود مواد معدنی مختلف مانند ویتامین های گروه B (B2، B3، B5، B6، B9، B12)، سلنیوم، مس، روی، منیزیم، ویتامین D، فیبر و ... سیستم ایمنی و طول عمر، عمدتاً با از بین بردن ویروس HPV در بدن.

به گزارش فرازطب، قارچ شیتاکه نوعی قارچ است که بیش از 6000 سال است که توسط چینی ها استفاده می شود. این قارچ در کشورهای شرق آسیا مانند چین، کره، ژاپن و تایوان به عنوان سمبل طول عمر و اکسیر جوانی شناخته می شود. نام شیتاکه (تاک شی) از ژاپنی گرفته شده است. «شی» نام درختی است که قارچ از آن می روید; و صید نیز به قارچ اشاره دارد. این قارچ با نام «قارچ جنگل سیاه» نیز شناخته می شود و در جنگل های آلمان می روید.

قارچ شیتاکه از خانواده بازیدیومیست ها است. دارای پوست قهوه ای و سطح کمی محدب و قطر 2 تا 4 اینچ یا 2 تا 4 بند انگشت است.

ارزش غذایی قارچ شیتاکه

قارچ شیتاکه مانند سایر انواع قارچ دارای پلی ساکارید بتا گلوکان است که نوعی فیبر محلول است که سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد و کلسترول و چربی خون را کاهش می دهد. در این قارچ یک ماده کاهش دهنده کلسترول به نام اریتادینین یا لنتیناسین نیز وجود دارد. ارگوتیونین که ماده ای شبیه اسید آمینه است در این قارچ به وفور یافت می شود و ارزش غذایی این قارچ را افزایش می دهد.

قارچ شیتاکه به دلیل وجود بتا گلوکان، سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. در نتیجه، کلسترول در بدن جمع نمی شود و احتمال ایجاد پلاک های آترواسکلروتیک و همچنین خطر انسداد عروق خونی و سکته کاهش می یابد.

هر وعده 72 گرم (نصف فنجان) قارچ شیتاکه پخته شده حاوی 1.13 گرم پروتئین، 10.43 گرم کربوهیدرات، 0.16 گرم چربی، 1.52 گرم فیبر و 60.40 کالری انرژی است. این اطلاعات نشان می دهد که این نوع قارچ کم چرب و کالری است و توصیه خوبی برای رژیم لاغری است.

قرص قارچ شیتاکه منبع مس، ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) و سلنیوم است. زیرا 72 درصد از نیاز روزانه یک فرد عادی به مس را تامین می کند. همچنین 52 درصد از نیاز روزانه به ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) و 33 درصد از نیاز روزانه به سلنیوم را تامین می کند. قارچ شیتاکه منبع خوبی از روی و ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و منبع خوبی از ویتامین D، ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین)، ویتامین B9 (فولات)، منیزیم و کولین است.

قارچ شیتاکه یکی از منابع غیر حیوانی آهن محسوب می شود. اکثر منابع غیر حیوانی آهن مانند غلات، جوانه ها، سبزیجات، آجیل و دانه ها و غیره، فراهمی زیستی پایینی دارند. به عبارت دیگر به مقدار کم در دستگاه گوارش جذب بدن می شوند و بیشتر آهن از منابع غیر حیوانی از بدن دفع می شود. اما کپسول قارچ شیتاکه AHCC قابلیت دسترسی زیستی خوبی دارد. در واقع، فراهمی زیستی قارچ شیتاکه خشک شده با مکمل های آهن مانند گلوکونات آهن قابل مقایسه است.

بهبود عملکرد سیستم ایمنی

انواع دیگر قارچ ها به نام های شیتاکه، میتاکه و ریشی از قارچ های دارویی هستند. تأثیر قارچ شیتاکه بیشتر بر روی نوعی از سلول های بدن به نام ماکروفاژ است. ماکروفاژها سلول های سرطانی را پاکسازی می کنند. قارچ شیتاکه همچنین سیتوکین هایی مانند اینترلوکین 1 بتا، فاکتور نکروز تومور آلفا و اینترلوکین 10 را افزایش می دهد. وقتی باید بمیرند، باید بمیرند، نه اینکه بی رویه رشد کنند. در نتیجه از تبدیل سلول های طبیعی به سرطان جلوگیری می کنند.

⬅️ کپسول AHCC Kinoko Platinum مدل 60 750mg، ساخته شده از قارچ شیتاکه، در حال حاضر در سراسر جهان برای درمان زگیل تناسلی و سرطان پروستات مورد تقاضا است.

مقدار مصرف:

روزانه 500 تا 1000 میلی گرم از این قرص AHCC را می توان برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف کرد. در موارد حاد زگیل تناسلی یا سرطان دهانه رحم باید روزانه دو عدد قرص با فاصله حداقل 3 تا 6 ماه مصرف شود.

موارد اضافی:

⬅️ برای درمان زگیل های طبیعی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی، می توان از مکمل های روی، ویتامین C و بتا گلوکان با این داروی کپسول ahcc استفاده کرد.


⬅️ نکته مهم: با توجه به اهمیت درمان این بیماری، لطفا قبل از خرید قرص AHCC Kinoko Shiitake با همکاران ما تماس گرفته و از بایدها و نبایدهای این بیماری مشورت کنید.


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 7 دی 1402 ] [ 10:08 ] [ محتوا گذار ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]